کد خبر : 1796826 | 17 آذر 1400 ساعت 02:15 | 16.2K بازدید | 6 دیدگاه

اینزاگی: باز هم خوب بودیم و به رئال مادرید باختیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به ستایش عملکرد تیمش در مقابل رئال مادرید پرداخته است.

اینزاگی: باز هم خوب بودیم و به رئال مادرید باختیم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری برای صدرنشینی و کسب مقام اول این گروه به یک پیروزی مقابل رئال مادرید نیاز داشت، اما آنها در برنابئو با دو گل مغلوب شده و به عنوان تیم دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان این دیدار مدعی شد تیمش علیرغم دو بازی خوب برابر رئال مادرید در هر دو مسابقه مغلوب شده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "دو نمایش عالی مقابل رئال مادرید داشتیم، اما 2 شکست بدون حتی زدن یک گل نصیب اینتر شد. پس حتما ما به ارائه نمایشی بهتر از دیدار امشب در برابر حریفانی مانند رئال مادرید نیاز داریم. البته ما 60 دقیقه فوق العاده باز کردیم و حیف که نیمه اول دروازه ما یک بار باز شد، این نتیجه روند بازی را منعکس نمی کرد. تنها مشکل ما در یک ساعت اول این بود که نتوانستیم دروازه رئال را باز کنیم.

 

1657641

 

13 شوت به سمت دروازه در نیمه اول زدیم، اما با شکست 1-0 راهی رختکن شدیم و این مایه تاسف است. باید یاد بگیریم که در چنین دیدارهایی نیاز به عملکرد بهتری داریم و من قبل از شروع مسابقه نیز گفته بودم که از این حیث باید بهتر از دیدار رفت عمل کنیم.

 

من تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردم، اما شرایط هنگام بازی کردن با یک نفر کمتر اینجا در مادرید پیچیده می شود. فکر می‌کنم فرصت‌های گلزنی و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و تا زمانی که کارت قرمز گرفتیم عملکرد خوبی داشتیم.

 

اخراج نیکو بارلا؟ این نیز لحظه ای از مسابقه امشب بود. بارلا چند دقیقه قبل از آن برخورد فرصت خوبی را از دست داده بود. البته به نظر من ضربه بارلا خیلی سنگین نبود، اما به ساق پای ادر میلیتائو برخورد کرد و این حرکت طبق مقررات کارت قرمز دارد. اما من فکر می کنم خود نیکو بارلا نیز خیلی زود متوجه اشتباه خود شد و از کادرفنی، هم تیمی هایش و همه عذرخواهی کرد. بارلا عصبی بود و کاری کرد که نباید انجام می داد."

دیدگاه‌ها