کد خبر : 1796837 | 17 آذر 1400 ساعت 09:23 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

سیمئونه: اتلتیکو شب زیبایی را رقم زد

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی برابر پورتو به تمجید از عملکرد بازیکنان جوان تیمش پرداخت.

سیمئونه: اتلتیکو شب زیبایی را رقم زد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پورتو رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آنها با این نتیجه موفق شدند به عنوان دومین تیم و پس از لیورپول به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها صعود کنند.

این اتفاق در حالی رخ داد که اتلتیکو تا پیش از این بازی با یک امتیاز کمتر از پورتو و هم امتیاز با میلان در رده آخر جدول رده‌بندی این گروه قرار داشت.

اما پیروزی آنها در این دیدار و در عین حال پیروزی لیورپول برابر میلان در دیگر دیدار این گروه باعث شد که این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز حضور داشته باشد.

 

1667875

 

سیمئونه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من 10 سال است در این باشگاه هستم و این تیم هنوز به شیوه‌های جدیدی من را شگفت‌زده می‌کند. دشواری، این واقعیت که ما سه یا چهار مدافع میانی نداشتیم اما بازیکنانی که بسیار کمتر بازی کرده بودند نشان دادند که هنوز برای ما مهم هستند. امشب نوبت سیمه ورسالیکو بود و ما می‌دانیم که او توانست کارش را انجام بدهد، کوندوگبیا هم همینطور بود.»

این مربی آرژانتینی ادامه داد:« کل تیم در این بازی دخیل بودند و همه تلاششان را کردند و با تمام قلب‌شان جنگیدند. ما دروازه‌بانی داریم که در شرایط سخت می‌درخشد. اگر آنها در نیمه دوم گل زده بودند می‌بردند. امشب شب بسیار خوب و زیبایی بود. بازیکنان جوان این بلندپروازی را به ما دادند که بتوانیم صعود کنیم. ما این بازی را تا همیشه به یاد خواهیم داشت. پورتو تیمی سرسخت و حریفی بسیار خوب بود اما ما هم همینطور بودیم. این بازی هم چیز داشت، اخراج، موقعیت گل. عجب فوتبال زیبایی بود.»

دیدگاه‌ها