کد خبر : 1796851 | 17 آذر 1400 ساعت 10:20 | 17K بازدید | 16 دیدگاه

با گلزنی در 6 بازی گروهی؛ آلر به رکورد رونالدو رسید

سباستین آلر، مهاجم آژاکس، با گلزنی در بازی شب گذشته برابر اسپورتینگ به رکورد کریستیانو رونالدو رسید.

با گلزنی در 6 بازی گروهی؛ آلر به رکورد رونالدو رسید

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس شب گذشته در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و در دیداری پر گل با نتجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

آژاکس در حالی در این بازی به پیروزی رسید که پیش از این صعودش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان قطعی شده بود و با شش پیروزی از شش بازی به مرحله حذفی قدم گذاشت.

سباستین آلر که ستاره این روزهای این تیم هلندی به حساب می‌آید موفق شد گل اول تیمش را در این دیدار که به دلیل محدودیت‌های جدید کرونایی پشت درهای بسته برگزار می‌شد از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند.

 

1667783

 

این بازیکن با این گل در واقع رکورد گلزنی در هر شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به ثبت رساند تا دومین بازیکنی باشد که توانسته به چنین رکوردی برسد.

پیش از این کریستیانو رونالدو در فصل 18-2017 موفق شده بود این رکورد را با پیراهن رئال مادرید به ثبت رسانده و دروازه حریفان را در هر شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باز کند.

این بازیکن نقش بسزایی در صعود تیمش به عنوان تیم اول این گروه به مرحله یک هشتم ایفا کرد، چرا که به نظر می‌رسید آژاکس کار سختی را در برابر بروسیا دورتموند با حضور ارلینگ هالند در ترکیبش در این گروه داشته باشد.

با این حال مصدومیت این بازیکن نروژی با درخشش آلر همراه شد تا دورتموند شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را از دست بدهد و این آژاکس باشد که بار دیگر در مسیر تاریخ‌سازی گام بردارد.

دیدگاه‌ها