کد خبر : 1796902 | 17 آذر 1400 ساعت 13:45 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دوران نقاهت گلنوش در آستانه جام ملت‌ها؛

ستاره فوتبال زنان و عمل رباط صلیبی (عکس)

ستاره تیم ملی فوتبال زنان ایران در فاصله 40 روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

به گزارش "ورزش سه"، گلنوش خسروی که در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیراهن خاتون بم به میدان رفت و نمایش خوبی را در مقابل کیان نیشابور داشت، بعد از آن در تمرینات باشگاهی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مصدومیت او، پارگی رباط صلیبی است و ستاره فوتبال زنان دست‌کم 6 ماه از میادین دور خواهد بود.

 

این اتفاق در حالی برای خسروی رخ داد، که او در ماه‌های گذشته یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان هم بود و نقش پررنگی را در صعود ملی‌پوشان به جام ملت‌های آسیا ایفا کرد و حالا غیبت این مهره کلیدی در فاصله 40 روز تا سوت آغاز جام ملت‌ها، مطمئنا دردسری بزرگی برای مریم ایراندوست خواهد بود.

مسئله‌ای که روز گذشته ایراندوست به آن اشاره کرد و با افسوس این‌چنین گفت که یکی از مهره‌های اصلی تیمش را از دست داده و نمی‌تواند برای جام ملت‌ها روی حضور گلنوش خسروی حساب باز کند.

 

1672034

 

ستاره فوتبال زنان بعد از انجام عکسبرداری‌های لازم، روز گذشته در بیمارستان آبان تهران تحت عمل جراحی گرفت و حالا باید دوران نقاهت خود را سپری کند و در زودترین حالت اوایل تابستان سال آینده می‌تواند به مستطیل سبز برگردد.

 

"ورزش سه" برای این بازیکن خوش‌اخلاق و خوش‌آتیه فوتبال زنان، آرزوی سلامتی و بازگشت موفق و زودهنگام به میادین را دارد.

دیدگاه‌ها