کد خبر : 1796907 | 17 آذر 1400 ساعت 14:18 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

حق مان نبود حذف شویم

په په: درگیری‌ها کار اتلتیکو بود، شانس آوردند

مدافع برجسته پورتو معتقد است اتلتیکو با دعوا، تنش و خوش شانسی توانست برنده از زمین خارج شود.

په په: درگیری‌ها کار اتلتیکو بود، شانس آوردند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو در دیداری خانگی که مهدی طارمی را از ابتدا تا دقیقه 82 در اختیار داشت، با نتیجه 3-1 به اتلتیکومادرید باخت.

آنتوان گریزمان در دقیقه 56، آنخل کوریا در دقیقه 90 و رودریگو دی پل در دقیقه 2+90 برای اتلتیکومادرید گلزنی کردند و تنها گل پورتو را هم سرجیو اولیویرا در دقیقه 6+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 این نتیجه در حالی به ثبت رسید که اتلتیکومادرید از دقیقه 67 با اخراج یانیک کاراسکو و پورتو از دقیقه 70 با اخراج وندل 10نفره به کار خود ادامه دادند، با این نتیجه اتلتیکومادرید هفت‌امتیازی شد و بالاتر از پورتوی پنج‌امتیازی و میلان چهارامتیازی به‌عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کرد. پورتو هم به‌عنوان تیم سوم این گروه راهی مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا شد.

 

 

1671975

 

 

په په مدافع سرشناس پورتو که سابقه 10 سال بازی برای رئال را در کارنامه دارد در پایان بازی عصبانی بود و به خبرنگاران گفت:« در نیمه اول به قدری خوب بودیم که نتیجه تساوی بدون گل کاملا غیرمنصفانه بود. موقعیت های زیادی داشتیم و حتی در ابتدای نیمه دوم هم برتر از اتلتیکو بودیم. معتقدم آنها روی گل ها خوش شانس بودند و توانستند کار را تمام کنند. بازی بسیار پرتنش و پر از دعوا بود. داور هم مرتب کارت می داد و همه گیج شده بودیم.»

 

 

1671973

 

 

په په در مورد درگیری های داخل زمین گفت:« اتلتیکو در درگیری ها نقش بیشتری داشت. معتقدم اینجا باید وی ای آر کمک می کرد ولی در واقع مفید واقع نشد. ما تیم بهتر زمین بودیم و درگیری ها به ضررمان شد. روحیه لازم را برای جبران گل خورده هم داشتیم ولی روی دو ضدحمله دو گل دیگر زدند و دیگر همه چیز دشوار شد.»

 

په په در پایان گفت:« در مادرید شانس های گلزنی زیادی را برابر اتلتیکو از دست دادیم و باید برنده می شدیم. در سن سیرو برابر میلان مساوی کردیم در حالی که شایسته برد بودیم. امشب هم بازی در کنترل ما بود ولی بازنده شدیم. این لیگ قهرمانان است و در چنین رقابت های سطح بالایی حق اشتباه ندارید. حذف ما منصفانه نبود ولی فوتبال همین است.»

 

دیدگاه‌ها