کد خبر : 1796920 | 17 آذر 1400 ساعت 14:39 | 44.2K بازدید | 17 دیدگاه

همین زمستان می‌روم

گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو به سیم آخر زد

ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو از نیمکت نشینی ها به ستوه آمده و قصد دارد زمستان راهی تیمی دیگر شود.

گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو به سیم آخر زد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس گران قیمت ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو مادرید است که تابستان 2019 با رقم 120 میلیون یورو از بنفیکا جذب شد. بسیاری در همان زمان، انتقال او به اتلتیکو را اشتباه می دانستند چرا که سبک بازی روخی بلانکوس متمرکز روی دفاع و ضدحمله است با این حال ژوائو تصمیم خود را گرفته بود.

در سومین فصل حضور ژوائو ثابت شده است که این انتقال درست نبود و او هرگز نتوانسته همان ستاره درخشان بنفیکا نشان دهد.

 

 

1659866

 

 

طبق ادعای کادنا سر، مدتی است که بین دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو و ژوائو اختلافاتی نیز ایجاد شده و ژوائو حالا تصمیم به ترک باشگاه گرفته است.

طبق ادعای این منبع، بازگرداندن آنتوان گریزمان باعث شده تا ژوائو کاملا از ایده های سیمئونه خارج شود و اخیرا ژرژ مندس مدیر برنامه های بازیکن در تماس با سران اتلتیکو اطلاع داده است که همین زمستان قصد انتقال او به تیمی دیگری را دارد. پاسخ باشگاه مادریدی نیز واضح بود؛ اگر پیشنهاد خوبی برسد، مخالفتی نخواهیم کرد.

 

 

1659869

 

 

ژوائو یک ماه است که برای اتلتیکو به میدان نرفته و آخرین بار تنها سه دقیقه در مستایا برابر والنسیا بود که فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او سپس مدتی مصدوم بود ولی در شرایطی که برای حضور مقابل مایورکا و پورتو مشکلی نداشت، از سوی سیمئونه مورد استفاده قرار نگرفت.ادامه این روند او را از تیم ملی پرتغال نیز دور خواهد کرد؛ اتفاقی که ژوائو را شدیدا نگران کرده است.

 

دیدگاه‌ها