کد خبر : 1796925 | 17 آذر 1400 ساعت 15:35 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

باید به لیگ اروپا فکر کرد

رویس: با سه باخت متوالی لیاقت صعود نداشتیم

ستاره دورتموند که شب گذشته برابر بشیکتاش دبل کرد معتقد است تیمش لایق صعود به یک هشتم نهایی نبود.

رویس: با سه باخت متوالی لیاقت صعود نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته از گروه C لیگ قهرمانان، دورتموند که شانسی برای صعود نداشت و راهیابی‌اش به لیگ اروپا قطعی شده بود، در بازی همزمان این گروه در خانه مقابل تیم قعر جدولی و حذف‌شده بشیکتاش با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی رسید. دونیل مالن در دقیقه 29، مارکو رویس در دقایق 2+45 (پنالتی) و 53 و ارلینگ هالند دو بار در دقایق 68 و 81 برای زردپوشان وستفالن گلزنی کردند. بشیکتاش از دقیقه 43 این بازی با اخراج ولینتون 10‌نفره به کار خود ادامه داد.

 

 

1672072

 

 

مارکو رویس که شب گذشته دبل کرد، به خبرنگاران گفت:« برای ما بازی مهمی بود و می خواستیم شخصیت و اعتبارمان را حفظ کنیم. می دانستیم که روی ضدحملات می توانیم ضربه بزنیم و به خصوص در نیمه اول از این حیث بسیار عالی کار کردیم. ریتم بازی مان بسیار بالا بود و هنگامی که توپ در اختیارمان بود، مسلط و باکیفیت کار می کردیم. وقتی توپ را از دست می دادیم هم سریع آن را پس می گرفتیم.»

 

گل سوم دورتموند به شکل زیبایی توسط رویس به ثمر رسید اما خود بازیکن معتقد است چندان هم زیبا نبود:« گل خیلی عالی ای نبود و کمی هم روی صحنه ای که به مدافع مقابلم لایی زدم، خوش شانسی آوردم.»

 

رویس در پایان گفت:« البته حذف شدن از لیگ قهرمانان هنوز دردناک است زیرا این تیم کلاس لازم برای ادامه کار لیگ قهرمانان اروپا را دارد، اما وقتی سه بازی متوالی را می‌بازید، طبعا لیاقتش را ندارید. امسال در لیگ قهرمانان ثبات لازم را نداشتیم. از حالا باید روی لیگ اروپا تمرکز کرد.»

 

 

1670979

 

 

مارکو رُوزه مربی دورتموند که شاگردانش شب گذشته با وجود برتری پرگل خانگی مقابل بشیکتاش در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از راهیابی به مرحله حذفی بازماندند و راهی لیگ اروپا شدند، نیز به خبرنگاران گفت:« ما از همان شروع بازی خوب بودیم و چه زمانی که صاحب توپ بودیم و چه زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم، بازی محکمی از خود ارائه دادیم.

 در نهایت ما از لیگ قهرمانان وداع کردیم. ما شروع خوبی در این بازی‌ها با کسب دو پیروزی در دو بازی اول‌مان داشتیم اما سپس دو بازی بعدی‌مان مقابل آژاکس را واگذار کردیم که همین شرایط را برای‌مان سخت‌تر کرد. روی همه رفته داستان لیگ قهرمانان برای ما به خوبی پیش نرفت.

 ما مقصدمان را در این رقابت‌ها گم کردیم. با این حال برای ما مهم بود که بازی خوبی از خود مقابل بشیکتاش به نمایش بگذاریم و همین کار را هم کردیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها