کد خبر : 1796928 | 17 آذر 1400 ساعت 15:50 | 16.5K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره نروژی خواهد رفت

آرزوی محال رئیس؛ دورتموند لایق داشتن هالند نیست

حذف دورتموند از لیگ قهرمانان شاید پایان بخش رویای سران باشگاه برای حفظ ارلینگ هالند بود.

آرزوی محال رئیس؛ دورتموند لایق داشتن هالند نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از کیکر، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند در بدترین زمان ممکن مصدوم شد و غیبت او باعث شد تا زنبورها در لیگ قهرمانان شکست هایی متوالی را تجربه کرده و در نهایت حذف شوند. هالند که اخیرا به میادین بازگشته، دیروز در بازی تشریفاتی برابر بشیکتاش دبل کرد و نشان داد که تقریبا در بهترین فرم خود قرار دارد اما در رختکن از اینکه دورتموند شانس صعود به یک هشتم نهایی را از دست داده بود، گلایه داشت.

مارکو روزه سرمربی دورتموند در پایان بازی دیشب که به برتری 5-0 تیمش ختم شد در مورد هالند گفت:« ارلینگ به فرم خوب خودش برگشته و دیگر مصدوم نیست. از ابتدا قرار بود نیم ساعت بازی کند و همین زمان برایش کافی بود تا دو گل بزند.»

 

 

1670989

 

 

برای هالند حذف دورتموند از لیگ قهرمانان دردناک بود و او هنوز باور ندارد که باید در لیگ اروپا به میدان برود. از قرارداد هالند همچنان دو سال و نیم دیگر نیز باقیمانده اما گفته می شود بند فسخ قرارداد او از تابستان پیش رو قابلیت فعال شدن دارد و ستاره نروژی ماندنی نیست.

یواخیم واتسکه مدیر دورتموند اخیرا در پاسخ به سوال یک هوادار گفته بود که چنین بند فسخی در قرارداد هالند وجود ندارد و همه چیز یک توافق شفاهی هنگام عقد قرارداد بوده است ولی بدون شک تابستان پیش رو باید منتظر اخبار و شایعات زیادی در مورد جدایی هالند باشیم.

 

 

1578282

 

 

واتسکه معتقد است که در مورد هالند هدف چیزی جز تمدید نیست و قصد ندارند او را از دست بدهند. او وعده داد که در هفته های آتی با هالند و مدیر برنامه هایش صحبت خواهد شد اما همچنان این سوال وجود دارد که هالند فصل بعد کجا بازی خواهد کرد؟ سوای مسائل مالی، آیا دورتموند می تواند از لحاظ ورزشی توقعات ستاره نروژی را برآورده سازد؟

دورتموند بدون شک یکی از شانس های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد است اما هالند دیگر صرف شرکت در این رقابت ها برایش کفایت نمی کند. دورتموند باید تیمی مدعی تر و پرقدرت تر از همیشه شود تا هالند را برای ماندن وسوسه کند. این دورنما حداقل در حال حاضر برای باشگاه المانی متصور نیست.

دیدگاه‌ها