کد خبر : 1796933 | 17 آذر 1400 ساعت 16:52 | 12.3K بازدید | 9 دیدگاه

قشقایی شیراز ٢ ویستاتوربین ٠

لیگ یک/ شیرازی‌ها به صدر چسبیدند

شاگردان مهدی رجب‌زاده موفق شدند در خانه با برتری برابر ویستاتوربین به صدر جدول تکیه بزنند.

لیگ یک/ شیرازی‌ها به صدر چسبیدند

به گزارش "ورزش سه"،  قشقایی شیراز در ادامه موفقیت خود طی فصل جاری لیگ آزادگان اینبار در حافظیه برابر ویستاتوربین به برتری دست یافت تا این هفته را با صدرنشینی پایان دهد.

 

مهدی رجب‌زاده سرمربی ویستاتوربین که تیمی جوان را در این فصل به کار گرفته است، در شرایطی که بازی پایاپایی را تا اواخر نیمه اول برابر حریف دنبال می‌کرد، روی اوت دستی‌های پرتعداد خود در نهایت به نتیجه دست یافت و ارسال از سمت راست حریف در شلوغی محوطه جریمه با ضربه محمد عابدی به گل دست یافت تا با برد راهی رختکن شود.

 

در نیمه دوم قشقایی برای حفظ برتری خود با تاکتیکی دفاعی برابر حریف حاضر شد و این مساله باعث شد تا ویستاتوربین حملات خطرناکی روی دروازه تیم شیرازی تدارک ببنید. تعویض‌های ویستاتوربین در دقایق پایانی فشار حملات این تیم را افزایش داد و روی ارسال عرفان گلشنی و ضربه سر حجت اسلامی جدی‌ترین موقعیت تیم مهمان با برخورد به تیرک دروازه راهی به گل نیافت. این در حالی بود که ویستایی‌ها اعتقاد داشتند توپ بعد از برخورد به تیرک از روی خط دروازه رد شده اما داور دستور به ادامه بازی داد.

 

در ادامه نیز در شرایطی که ویستاتوربین برای دستیابی به گل تساوی، مالکیت بازی را در اختیار گرفته بود یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه قشقایی شکل گرفت و اینبار ارسلان دلاوری با ضربه مدافع حریف واژگون شد تا فریاد اعتراض نیمکت نشینان ویستاتوربین نسبت به پنالتی را در پی داشته باشد. 

 

با این حال داور در ادامه بی‌توجهی خود به اعتراضات میهمان، این محمد امرایی بود که موقعیت دیگری روی دروازه قشقایی شکل داد که ضربه این مهاجم تازه‌وارد ویستاتوربین نیز با اختلاف ناچیزی راهی اوت شد. قشقایی در لحظات پایانی بازی و در شرایطی که حریف روی محوطه جریمه آنها خیمه زده بودند، صاحب ضدحمله شدند و در مصافی تک به تک با گلر حریف گل دوم خود را توسط مرصاد فلاح‌نژاد رقم زدند. گلی که اینبار هک اعتراض حریف مبنی بر آفساید  را در این موقعیت را در پی داشت که بی نتیجه بود.

 

قشقایی با این برد به صدر جدول در پایان هفته نهم رسید و ویستاتوربین نیز دومین شکست پیاپی خود را اینبار در روزی که استحقاقش را نداشت، تجربه کرد.

 

1672120

 

دیدگاه‌ها