کد خبر : 1796939 | 17 آذر 1400 ساعت 16:52 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا ۱ - استقلال خوزستان ۲؛

لیگ یک/ یکه‌تازی سهراب با گل تماشایی

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با برتری مهم مقابل رایکا بابل به جمع پنج تیم بالای جدول لیگ یک رسیدند.

لیگ یک/ یکه‌تازی سهراب با گل تماشایی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نُهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های رایکا بابل و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا مقابل هم قرار گرفتند.

 

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده که در هفته‌های اخیر فوق‌العاده ظاهر شده و پس از برتری مقابل استقلال ملاثانی، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز و متوقف کردن تیم صدرنشین ملوان انزلی پای به دیدار امروز گذاشته بودند، شروع خوبی برابر رایکا داشتند که شوت خطرناک آفاقی در دقیقه ۱۴ را ابراهیم‌پور مهار کرد.

رایکا بابل که نمی‌خواست در خانه امتیاز از دست بدهد، رو به بازی هجومی آورد و در موقعیت خطرناک داشت، اما ضربه محکم رضا عبدی با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال خوزستان عبور کرد و پس از آن هم شوت برهان عابد به تیرک دروازه خورد تا بازی بدون گل بماند.

استقلال خوزستان تا پایان نیمه اول سه بار به طور جدی دروازه رایکا بابل را تهدید کرد، اما واکنش‌های خوب سعید ابراهیم‌پور مانع از گلزنی شاگردان سهراب بختیاری‌زاده شد و ضربه ایستگاهی مهدی مومنی نیز با عکس‌العمل دروازه‌بان رایکا راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

1672092

 

شاگردان بختیاری‌زاده نیمه دوم را توفانی آغاز کردند و در دقیقه ۴۹ با شوت استثنایی امیرحسین موسی‌زاده موفق شدند دروازه رایکا بابل را باز کنند و با این گل تماشایی از میزبان خود پیش بیفتند.

استقلال خوزستان که سوار بر بازی بود و سعی در کنترل توپ و میدان داشت، در دقیقه ۸۷ با دریبل و شوت فنی علی کیانی‌فر از پشت محوطه جریمه دومین گل را مقابل رایکا بابل به ثمر رساند تا در لحظات پایانی برتری خود را قطعی کرده باشد.

 

رایکا بابل که چیزی برای از دست دادن نداشت، رو به بازی هجومی آورد و در دقیقه ۴+۹۰ روی یک ریباند توپ و شوت محکم میلان قربان‌زاده گل اول را به ثمر رساند، اما در نهایت شاگردان بختیاری‌زاده موفق شدند به پیروزی ۲ بر یک خارج از خانه مقابل رایکا دست پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان  با این برد ارزشمند ۱۵ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر خرم‌آباد در جایگاه پنجم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و رایکا  بابل نیز با ۱۰ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها