کد خبر : 1796940 | 17 آذر 1400 ساعت 16:52 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

ملوان بندرانزلی ۱ - مس کرمان ۱

لیگ یک/ واگذاری صدرنشینی در سردار جنگل

توقف ملوان بندرانزلی به منزله از دست رفتن صدر جدول برای این تیم بود.

لیگ یک/ واگذاری صدرنشینی در سردار جنگل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساسترین بازیهای این هفته لیگ آزادگان تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند.

 

تعدادی از هواداران تیم ملوان در ورزشگاه سردار جنگل حاضر شدند و به تشویق تیم خود پرداختند. در پی همین اتفاق، مأموران نیروی انتظامی از این تماشاگران درخواست کردند که ورزشگاه را ترک کنند و سپس بازی از سر گرفته شد.

هر دو گل این بازی حساس در نیمه اول زده شد؛ در دقیقه ۱۲ ارسال از سمت چپ با یک اشاره مهرداد آوخ تبدیل به گل تیم مس کرمان شد. بازیکنان ملوان اعتقاد به آفساید داشتند و به سیدعلی داور مشهور این بازی اعتراض کرد اما او و کمک هایش گل را صحیح دانستند.

 

دقایقی بعد دوباره روی یک ارسال گل بعدی به ثمر رسید. توپ از روی نقطه کرنر روی دروازه فرستاده شد و حمید کاظمی با استپ سینه توپ را به درون دروازه حریف فرستاد تا به این شکل ملوان به بازی برگردد.

در ادامه سجاد بازگیر دو موقعیت خوب در نیمه دوم داشت اما یک ضربه را مدافعان برگشت دادند و در یک موقعیت هم خود بازگیر با بدشانسی موفق به گلزنی نشد.

 

1672122

 

در آخرین دقایق بازی صیاد کوکبی هافبک تعویضی مس کرمان چند حرکت در مقابل محوطه جریمه انجام داد اما این توپ گل نشد.

 

با پایان بازی و تساوی یک بر یک، ملوان با ۱۹ امتیاز به رتبه دوم جدول سقوط کرد و قشقایی با تفاضل گل بهتر به صدر رفت. مس کرمان نیز ۱۴ امتیازی شد و در رتبه ششم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها