کد خبر : 1796967 | 17 آذر 1400 ساعت 18:21 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

سیدحسین و جایگاهی که پس گرفته شد

پس از اینکه حسینی در چند دیدار استقلال جایش را به علیرضا رضایی داد، حالا او قصد ندارد یک بار دیگر قفس توری آبی ها را به رقبایش واگذار کند.

سیدحسین و جایگاهی که پس گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی سنگربان استقلال فصل را خیلی خوب آغاز کرد. او در 3 پیروزی ابتدایی تیمش سهیم بود ولی لرزش بد موقع پای این بازیکن در دقیقه 94 دیدار برابر فجرسپاسی باعث شد تا پیروزی آبی ها در بدترین زمان ممکن از دست برود و پس از آن دیدار بود که روند تساوی های پیاپی تیم مجیدی آغاز شد.

 

این اتفاق سبب شد تا مجیدی در یک انقلاب بزرگ، علیرضا رضایی را به حسینی و مظاهری ترجیح دهد. سنگربان جوانی که در ابتدای فصل و با حضور دو رقیب قدرتمند، کسی شانسی برای حضور او در ترکیب ثابت متصور نبود ولی اعتماد سرمربی استقلال به این دروازه بان باعث شد تا او در دروازه تیمش خوش بدرخشد.

 

با این حال، کادرفنی استقلال برای شهرآورد حساس پایتخت قصد ریسک نداشت و ترجیح داد یک بار دیگر از سیدحسین حسینی در دروازه تیمش استفاده کند. او در دو تقابل قبلی با پرسپولیس، تجربه شیرینی داشت و در هر دو مرتبه قبلی، با مهار یک ضربه پنالتی باعث پیروزی تیمش شده بود.

 

 

همین روحیه بالای حسینی در دروازه استقلال منجر به این مسئله شد که او بتواند یک کلین شیت دیگر را در دربی تهران به ثبت برساند. هر چند موقعیت جدی به روی دروازه او رخ نداد اما خروج های مطمئن و یک قطع توپ فوق العاده در نیمه دوم و روی ارسال وحید امیری برای آل کثیری که در دهانه دروازه قرار داشت، باعث ثبت یک کلین شیت استقلال شد.

 

حالا سیدحسین حسینی یکبار دیگر جایگاهش را پس گرفته و این مرتبه علاقه ای به از دست دادن آن ندارد. دروازه بانی که بازی به بازی باتجربه تر شده و به دور از حواشی تمرکزش را روی موفقیت تیمش گذاشته است. این هم یکی از دردسرهای شیرین فرهاد مجیدی است که 3 سنگربان آماده و طراز اول در تیمش دارد.

دیدگاه‌ها