کد خبر : 1796980 | 17 آذر 1400 ساعت 19:23 | 18.3K بازدید | 9 دیدگاه

چرا برتری مقابل بارسلونا برای بایرن مهم است؟

برتری مقابل بارسلونا از اهمیت قابل توجهی برای بایرن مونیخ برخوردار خواهد بود.

چرا برتری مقابل بارسلونا برای بایرن مهم است؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در پنج دیدار ابتدایی خود در این فصل لیگ قهرمانان موفق به کسب پنج پیروزی متوالی شده و با اقتدار و کسب 15 امتیاز، صعود خود به دور حذفی به عنوان صدرنشین را قطعی ساخته است.

 

اما در صورت برتری بنفیکا مقابل دینامو کیف، بارسلونا چاره ای جز غلبه بر بایرن مونیخ در دیدار امشب برای صعود به دور بعد ندارد. برخی تصور می کنند شاید یولیان ناگلزمان و بازیکنان بایرن مونیخ مسابقه امشب را جدی نگیرند، اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این دیدار از دو جنبه برای قدرت فوتبال آلمان حائز اهمیت خواهد بود.

 

1672171

 

هر پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به معنای دریافت جایزه 2.8 میلیون یورویی است. حتی برای باشگاه ثروتمندی مانند بایرن مونیخ نیز در این شرایط کرونا، این رقم قابل توجهی محسوب می شود و بی تردید مدیران باشگاه از کادر فنی و بازیکنان خواهند خواست تا در صورت امکان مقابل بارسلونا به برتری دست یابند. علاوه بر این یولیان ناگلزمان می خواهد روند پیروزی های متوالی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان را حفظ کرده و مرحله گروهی را با کارنامه درخشان شش پیروزی متوالی به اتمام برساند.

 

در تاریخ برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان رئال مادرید تنها تیمی است که دو بار و در فصول 2011/12 و 2014/15 مرحله گروهی را با 18 امتیاز و کسب شش پیروزی متوالی به پایان رسانده است. بایرن در فصل 2019/20 به این موفقیت دست یافته و در صورت کسب پیروزی در دیدار امشب مقابل بارسلونا می تواند به رکورد رئال مادرید برسد.

دیدگاه‌ها