کد خبر : 1796992 | 17 آذر 1400 ساعت 19:57 | 13.9K بازدید | 13 دیدگاه

نفت آبادان فرهنگ فوتبالی خاص خودش را دارد‌ 

نویدکیا: نتیجه هفته گذشته خوب نبود، اما ...

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت آبادان از تلاش تمام مجموعه تیم برای جبران شکست هفته گذشته برابر گل گهر حرف زد.

نویدکیا: نتیجه هفته گذشته خوب نبود، اما ...

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت آبادان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: فکر می‌کنم سال گذشته هم در مورد نفت این صحبت را داشتم و باید امسال هم آنرا تکرار کنم. خوزستان فرهنگ فوتبالی خاصی دارد که فکر می کنم نفت این کار را انجام می‌دهد؛ سال قبل هم انجام می‌داد. آن هم فوتبال شناوری است که پله پله از عقب به جلو بازی می‌کنند. سعی می کنند موقعیت سازی کنند و امسال هم همان کار را انجام می دهند. واقعا همه آنها فوتبالیست هایی تکنیکی هستند و این در خون خوزستان و مخصوصا آبادان است.
او سپس با اشاره به حضور منصوریان اضافه کرد: از وقتی خود آقای منصوریان بالای سر تیم آمده وضعیت خیلی خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته اند. قطعا بازی خیلی مهمی داریم. هر دو تیم نیاز به سه امتیاز دارند و قطعا بازی جذابی خواهد شد، چون می‌دانیم نفت فوتبال خوبی بازی می‌کند. دو تیمی که سعی می کنند فوتبال خوبی بازی کنند، جذابیت های خودش را دارد که امیدوارم همه لذت ببرند.
او در ادامه در مورد مصدومان تیمش برای بازی برابر نفت آبادان گفت: آقای خلعتبری یک مقدار مشکل داشته که در حال کار کردن با پزشکان هستیم و باید ببینیم می رسد یا نه. رضا میرزایی هم مصدوم است. بقیه همه سالم هستند.
نویدکیا بخش پایانی حرف هایش را به شکست هفته گذشته تیمش برابر گل گهر اختصاص داد و اینطور حرف هایش را خاتمه داد: امیدوارم بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. درکشان می کنم که نتیجه هفته گذشته خیلی خوب نبود، ولی باید مطمئن باشند که ما تمام تلاشمان را برای تیم و برای هواداران با کمال میل انجام می دهیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

نویسنده: امیر تاجیک 

دیدگاه‌ها