کد خبر : 1797025 | 18 آذر 1400 ساعت 00:00 | 29.6K بازدید | 9 دیدگاه

عصبانیت توخل: این اتفاق نباید تکرار شود

توماس توخل، سرمربی چلسی از عملکرد این تیم در دیدار مقابل زنیت اصلا رضایت ندارد.

عصبانیت توخل: این اتفاق نباید تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در شرایطی که تا ثانیه های پایانی از زنیت پیش بوده و صدرنشین گروه خود بود، در نهایت برابر نماینده روسیه به تساوی رسیده و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد. توماس توخل در پایان این دیدار مدعی شد این اتفاق در دو مسابقه اخیر چلسی رخ داده و این روند باید متوقف شود.

 

توماس توخل گفت: "اگر شما سرمربی چلسی باشید و تیم شما در دو بازی شش گل دریافت کرده و چهار بار برتری را از دست داده باشد، تمایلی به صحبت در مورد عملکرد فردی خیلی وجود نخواهد داشت. ما نمی توانیم از عملکرد چلسی در مسابقه امروز یا دیدار مقابل وستهام خوشحال باشیم. بهتر است در حال حاضر در مورد نمایش بازیکنان به صورت فردی صحبت نکنیم و هیچ کس نمی تواند از این شرایط خوشحال باشد.

 

1669933

 

این اتفاق مقابل وستهام و دیدار برابر زنیت رخ داد. البته عکس العمل تیم خوب بود و این نشان می دهد دلایل این نتایج، عدم توانایی تیم نیست. وقتی گل می‌خوریم می‌توانیم عکس‌العمل نشان دهیم، اما وقتی از حریف پیش می افتیم دوباره برتری خود را از دست می‌دهیم.

 

 من انتظار دارم که انگولو کانته، متئو کواچیچ یا جورجینیو، در خط هافبک بازی کنند اما همه آنها شرایط بازی کردن نداشتند و بنابراین ما مجبور شدیم با گذاشتن ریس جییمز در پست شماره شش خلاقیت به خرج دهیم.

 

اصولا این بازیکن در کناره ها بازی می کند، اما ما به نفر در خط میانی نیاز داریم. تحلیل من بسیار واضح است؛ رفتار ما زمانی که از حریف پیش افتاده باشیم تغییر می‌کند و این اتفاقی است که هرگز و هرگز نباید رخ دهد."

 

دیدگاه‌ها