کد خبر : 1797053 | 18 آذر 1400 ساعت 09:40 | 35.7K بازدید | 5 دیدگاه

پایان انتظار ۲۰ ساله برای بازی در ترکیب یونایتد (عکس)

تام هیتون، دروازه‌بان منچستریونایتد، پس از 20 سال انتظار برای اولین بار در دروازه این تیم قرار گرفت.

پایان انتظار ۲۰ ساله برای بازی در ترکیب یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و یانگ بویز شب گذشته آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کردند که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

صعود یونایتد به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان از قبل نهایی شده بود و رالف رانگنیک تصمیم گرفت به بعضی از بازیکنان اصلی تیمش مانند داوید دخیا استراحت دهد.

در نتیجه دین هندرسون از ابتدای بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در دقیقه 65 از زمین بیرون رفت تا جایش را به تام هیتون بدهد. هندرسون در حین تعویض مصدوم نبود و به نظر می‌رسد این اقدام پیش از شروع بازی برنامه‌ریزی شده بود.

 

1672331

 

هیتون پس از انتظاری طولانی بالاخره موفق شد در دروازه شیاطین سرخ بایستد و حضورش در زمین با استقبال و تشویق گسترده حاضران در اولدترافورد همراه شد.

این دروازه‌بان 35 ساله اولین بار در سال 2002 به یونایتد پیوست و در آکادمی این باشگاه رشد کرد و در سال 2010 از این تیم جدا شد. او سابقه حضور در دروازه استون ویلا و برنلی در لیگ برتر را دارد و تابستان امسال بار دیگر به اولدترافورد بازگشت.

هیتون پس از بازی به خبرنگاران گفت:« احساس بسیار خوبی دارم. به این باشگاه برگشتم تا بتوانم راهی به دروازه تیم پیدا کنم. امشب اولین فرصتم بود. هرچند امیدوار بودم که این اتفاق زودتر رخ دهد اما مدت‌های برای این لحظه تلاش کرده بودم و این که امشب اینجا بودم فوق العاده بود. بازی در اولدترافورد برابر این هواداران احساس بسیار خوبی است. از هر دقیقه حضورم در دروازه لذت بردم.»

 

 

دیدگاه‌ها