کد خبر : 1797078 | 18 آذر 1400 ساعت 11:42 | 55.2K بازدید | 48 دیدگاه

یک سال افتخاری بازی می‌کنم

پیشنهاد جذاب؛قوچان‌نژاد نیم فصل در ایران؟

با وجود صحبتهایی مبنی بر رقم بالای عقد قرارداد با رضا قوچان‌نژاد این بازیکن اعلام کرد آماده است بصورت افتخاری در فوتبال ایران به میدان برود.

پیشنهاد جذاب؛قوچان‌نژاد نیم فصل در ایران؟

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی ایران در رسانه ها منتشر شد. پس از جدایی این مهاجم در تابستان از تیم زووله، قوچان نژاد تیم جدیدش را انتخاب نکرد و همین مسئله باعث گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه او کفش هایش را به دار آویخته، در فضای مجازی مطرح شد.

 

با این حال، گوچی با انتشار ویدیویی از خودش در برنامه سلام صبح بخیر، خداحافظی از فوتبال را تکذیب کرد و مدعی شد تا زمانیکه حضور در یک تیم لیگ برتری ایران را تجربه نکرد، از فوتبال خداحافظی  نخواهد کرد.

 

قوچان نژاد در این ویدیو و در ابتدای صحبت هایش گفت: در هفته های اخیر و در فضای مجازی و روزنامه ها اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی من از فوتبال منتشر شد. خود من شخصا هیچ وقت این تصمیم را نگرفته ام و همیشه اختیار این مسئله دست خودم است که فوتبال را کنار بگذارم یا خیر. من هیچ وقت این تصمیم را نگرفته ام.

 

1672360

 

او ادامه داد: در چند ماه اخیر پیشنهادات زیادی از اروپا و خارج از اروپا داشتم که خودم آنها را قبول نکردم. یکی از دلایل آن این است که فکر می کنم اکنون زمان آن رسیده است که تمرکزم را روی کارها و مسائل دیگری بگذارم که دوست دارم آنها را انجام بدهم. به همین دلیل پیشنهاداتم را قبول نکردم.

 

مهاجم سابق تیم ملی در پایان گفت: یکی از دلایلی که با فوتبال خداحافظی نکرده ام این است که قصد دارم در آینده نزدیک در ایران و تیم های ایرانی بازی کنم. حالا می خواهد این اتفاق دو هفته یا دو سال دیگر رخ دهد و به مدت چند دقیقه یا یک فصل یا اصلا به صورت افتخاری بازی کنم. من خیلی دوست دارم در لیگ ایران هم بازی کنم و به همین دلیل من هیچ وقت به صورت رسمی با فوتبال خداحافظی نکرده ام و تا به این هدفم نرسم، فوتبال را کنار نمی گذارم.

 

به‌نظر می ‌رسد اگر گوچی در موضوع بازی کردن افتخاری جدی باشد از همین حالا مشتریان مهمی از تیمهای لیگ برتری ایران داشته باشد.

دیدگاه‌ها