کد خبر : 1797110 | 18 آذر 1400 ساعت 17:21 | 25.5K بازدید | 19 دیدگاه

انتقاد شدید خبرنگاران اسپانیایی از بارسا:

شور بره‌هایی که به کشتارگاه می‌روند از بارسا بیشتر بود

شکست بارسلونا برابر بایرن مونیخ با انتقاد شدیدی از سوی خبرنگاران اسپانیایی روبرو شده است.

شور بره‌هایی که به کشتارگاه می‌روند از بارسا بیشتر بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ رفت.

این تیم باید در این بازی به پیروزی می‌رسید تا بتواند به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند اما در نهایت نتیجه بازی رفت تکرار شده و آنها با سه گل برابر حریف قدرتمندشان شکست خوردند.

باخت در این بازی و پیروزی بنفیکا در بازی مقابل دیناموکیف باعث شد که این تیم پس از 21 سال موفق به صعود از لیگ قهرمانان نشده و راهی لیگ اروپا شود.

یوردی مارتی، خبرنگار اسپانیایی، در برنامه ال لارگوئرودر رادیو کادناسر درباره این بازی گفت:« این سقوطی توقف ناپذیر از سال 2015 است. قابل توجه آقای پیکه که می‌گوید تفاوت بایرن و بارسا در مدیریت است و به بازیکنانی اشاره نمی‌کند که هیئت مدیره را به گروگان گرفته بودند.»

 

1672403

 

اکسل تورس، ستون نویس آ.اس، اظهار داشت:« شانس آنها برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان با قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا بیشتر از این است که بتوانند در لیگ در جمع چهار تیم صدر جدول قرار بگیرد.»

سانتی خیمنز، سردبیر آ.اس، گفت:« من فکر نمی‌کنم که این تیم بارسا بتواند مدعی قهرمانی در لیگ اروپا هم باشد. اشتیاق بره‌هایی که به کشتارگاه می‌روند از بازیکنان بارسلونا بیشتر است.»

مانو کارنیو نیز به انتقاد از عملکرد شاگردان ژاوی ادامه داده و مدعی شد:« وقتی همه چیز بدون هیچ برنامه قبلی و به صورت فی البداهه انجام شده و پیش می‌رود، در نهایت عاقبت کار هم به اینجا ختم می‌شود. دوره جدیدی آغاز شده و گاهی بهتر است که در قعر قرار بگیرید.»

دیدگاه‌ها