کد خبر : 1797113 | 18 آذر 1400 ساعت 14:25 | 23K بازدید | 5 دیدگاه

تهدید رافائل فن درفارت:

اگر ورنر را با فن پرسی مقایسه کنید از اینجا می‌روم

رافائل فن در فارت، ستاره سابق تاتنهام، از مقایسه تیمو ورنر با رابین فن پرسی چندان راضی نیست.

اگر ورنر را با فن پرسی مقایسه کنید از اینجا می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر شب گذشته نمایش درخشانی در جریان تساوی 3-3 چلسی برابر زنیت سن پترزبورگ داشت و علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند، پاس گل دیگر این تیم را نیز ارسال کرد.

این بازیکن شب گذشته در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و گل اولش را در حالی به ثمر رسانده که تنها 83 ثانیه از شروع بازی گذشته بود اما این گل زودهنگام ظاهرا باعث کاهش عطش شاگردان توماس توخل برای پیروزی شد.

آنها در حالی در پایان نیمه اول به رختکن رفتند که با نتیجه 1-2 از حریف عقب بودند اما ورنر پاس گل روملو لوکاکو را ارسال کرد تا این بازی در دقیقه 62 به تساوی کشیده شود.

 

1480852

 

او همچنین گل دوم تیمش را در دقیقه 85 به ثمر رساند و احتمالا فکر می‌کرد باعث پیروزی چلسی شده اما آنها در وقت‌های تلف شده باز هم گلی را دریافت کردند تا بازی با نتیجه 3-3 به پایان برسد.

گل دوم ورنر شباهتی به گل‌هایی داشت که پیش از این رابین فن پرسی در به ثمر رساندن آنها تخصص داشت و همین باعث مقایسه این دو بازیکن با هم شد. هرچند ظاهرا همه با این مقایسه موافق نبودند.

فن در فارت در واکنش به انجام این مقایسه اظهار داشت:« اگر یک بار دیگر ورنر را با فن پرسی مقایسه کنید، من همین الان از اینجا می‌روم.»

فن پرسی در طول دوران حضورش در لیگ برتر خودش را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ این رقابت‌ها معرفی کرد و گل‌های بسیاری را برای آرسنال و یونایتد به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها