کد خبر : 1797120 | 18 آذر 1400 ساعت 21:10 | 75.7K بازدید | 27 دیدگاه

پس از صحبتی طولانی با رئیس

وعده بزرگ ژاوی در هواپیمای بازگشت از مونیخ

ژاوی در هواپیمای برگشت به مونیخ با خوان لاپورتا گفت و گویی دو ساعته و جدی داشت.

وعده بزرگ ژاوی در هواپیمای بازگشت از مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا در مهمترین بازی از گروه E در ورزشگاه آلیانس آرهنای شهر مونیخ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با پیروزی 3-0 میزبان آلمانی به پایان رسید.

 

 

1672419

 

 

بایرن مونیخ اگرچه هم صعود، هم صدرنشینی‌اش پیش از این مسجل شده بود با ترکیبی قدرتمند و متشکل از ستاره‌های همیشگی‌ خود برابر بارسلونا به میدان رفت و این تیم را با گل‌های توماس مولر در دقیقه 34، لروی سانه در دقیقه 43 و جمال موسیالا در دقیقه 62 شکست داد. برخلاف بایرن مونیخ که این بازی برایش کاملاً تشریفاتی بود، بارسلونا برای ماندن در لیگ قهرمانان به پیروزی در بازی چهارشنبه شب نیاز داشت که در نهایت هم به آن نرسید.

 

 

1672418

 

 

با این شکست بارسا به لیگ اروپا سقوط کرد و همانطور که ژاوی در نشست خبری خود گفت، لیگ اروپا واقعیت تلخ امروز بارسلوناست و باید آن را پذیرفت.

طبق ادعای آاس، ژاوی و خوان لاپورتا رئیس بارسا در هواپیمای بازگشت از مونیخ گفت و گویی دو ساعته و کاملا جدی داشتند و در پایان، ژاوی وعده داد که تنها در یک سال از بارسا تیمی خواهد ساخت که بتواند در سطح بایرن باشد و با قدرت های بزرگ پایاپای رقابت کند.

 

 

1672402

 

 

بارسا سال 2015 فاتح سه گانه شد ولی مدیریت غلط و تصمیمات ورزشی نادرست باعث شده تا شش سال بعد، به تیمی درجه دو در فوتبال اروپا تبدیل شود. بدون شک ژاوی برای بازگرداندن بارسا به جمع مدعیان بزرگ نیاز به حمایت لاپورتا و کادر مدیریتی باشگاه دارد و آاس نوشته است که لاپورتا نیز به نوبه خود قول داده تا در نقل و انتقالات همه کار خواهد کرد تا تیم به بهترین شکل تقویت شود. 

بی شک بارسا برای جذب بازیکنان بزرگ ابتدا باید تلاش کند تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، در حالی که فعلا با تیم چهارم لالیگا یعنی اتلتیکو اختلافی 6 امتیازی دارد.

 

 

دیدگاه‌ها