کد خبر : 1797144 | 18 آذر 1400 ساعت 17:40 | 24.6K بازدید | 31 دیدگاه

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و تحقیر بارسلونا

وضعیت بارسا به قدری بغرنج شده که پیتر کرواچ هم دست به تحقیر این باشگاه می زند.

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و تحقیر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سال 2015 فاتح سه گانه شد و برای یک دهه ابرقدرت در فوتبال اروپا محسوب می شد ولی افت بارسا از 2017 شروع شد و سرانجام دیشب این تیم پس از 21 سال نتوانست از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند و به لیگ اروپا سقوط کرد. اتفاقی که باعث شد تا برخی به تحقیرکردن این تیم نیز بپردازند.

 

 

1672449

 

 

برای مثال پیتر کراوچ بازیکن اسبق لیورپول، تاتنهام و تیم ملی انگلیس شب گذشته به عنوان کارشناس بازی‌های چمپیونزلیگ حضور پیدا کرده بود. بین دو نیمه که بارسا با نتیجه 2-0 مقابل بایرن مونیخ عقب بود، کراوچ واکنشی را داشت که باعث ناراحتی هواداران بارسا شد.

 

 

1672450

 

 

وقتی مجری برنامه از کراوچ پرسید که آیا بارسلونا می تواند نتیجه را برگرداند، کراوچ کمی مکث کرد، گویی که می خواهد جلوی خنده خود را بگیرد و سپس گفت:«نه»، اما در نهایت خندید و شروع به قهقهه کرد تا بقیه حاضران در برنامه هم زیر خنده بزنند. به نظر می رسید که برای کراوچ این اتفاق که بارسا بتواند نتیجه را برگرداند، اتفاق غیرممکنی بوده و به همین خاطر حتی فکر کردن به آن هم باعث خنده اش شده بود.

 البته در نهایت حق با کراوچ بود چرا که بارسا بازی را 3-0 باخت و اگر مهاجمان بایرن دقت می کردند، می توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند.

 

دیدگاه‌ها