کد خبر : 1797171 | 18 آذر 1400 ساعت 19:05 | 22.2K بازدید | 9 دیدگاه

ما خودمان تیم بزرگی هستیم

چالش ارسلان و سوال حاشیه ای درباره سپاهان

مهاجم استقلال اعتقاد دارد که آنها در دیدارهای گذشته دچار بدشانسی شده اند و این مسئله باعث 5 تساوی پیاپی شده است.

چالش ارسلان و سوال حاشیه ای درباره سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری مهاجم استقلال که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، توانست دروازه پیکان را باز کرده و به ناکامی های خودش و تیمش پایان دهد. مهاجم آبی ها در پایان این بازی و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر، هفته‌های قبل هم باید برنده می شدیم اما خب شانس یارمان نبود. و اینکه گلی هم که زدم لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

 

او در مورد شرایط کلی استقلال و اینکه چقدر به قهرمانی امیدوار است، گفت: من در فوتبالم یاد گرفته ام که هیچ موقع از قهرمانی حرف نزنم. اگر برای قهرمانی تلاش کنم نتیجه مسلما همان چیزی می‌شود که دلمان می خواهد. از الان هر تیمی برای قهرمانی صحبت کند، زود است. هنوز هفته نهم هستیم و اینکه خیلی کار داریم. باید یک روند صعودی را در پیش بگیریم و حفظ کنیم تا بتوانیم نتایج مورد نظرمان را بگیریم.

 

مطهری در مورد اینکه چرا استقلال در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده بود ولی امروز به اندازه 6 هفته اخیر گل زده است، پاسخ داد: بعضی مواقع یک تیم دچار اینگونه بدشانسی ها می شود. من همه این را به حساب بدشانسی می گذارم و اینکه اگر تیمی بد بازی کند و نتیجه نگیرد، انتقاد به آن وارد است. اگر تیمی خوب بازی کند و نتیجه نگیرد بازهم انتقاد وارد است اما آن تیم خوب بازی کرده است. فکر می کنم از یک جایی به بعد بدشانسی تمام می شود و بازیکنان به اعتماد به نفس می رسند. در بازی های قبل موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد، اگر این اتفاق می افتاد مطمئنا 5 هفته مساوی نمی شد. باید این روند را حفظ کنیم.

 

او درخصوص اینکه آیا استقلال می تواند مقابل تیم های بزرگ نیز اینگونه نتایج را بگیرد و به هر حال امروز حریف آنها پیکان بوده است، پاسخ داد: ما خودمان یک تیم بزرگ هستیم و نباید در مورد تیم های بزرگ صحبت کنیم.

 

وی درمورد اینکه یعنی از نظر او سپاهان تیم بزرگی نیست که قهرمانی های زیادی دارد، گفت: من به شما نگفتم سپاهان تیم بزرگی نیست. من به هیچ تیمی بی احترامی نمی کنم و شما دنبال یک جوابی هستید که برای سوال حاشیه ای شما، من جواب حاشیه ای ندارم. من فقط گفتم خودمان تیم بزرگی هستیم و در مورد تیم های بزرگ صحبت نمی کنیم و غیر از این نبوده است.

 

مطهری درباره اینکه دیدار هفته بعد با سپاهان می تواند تکلیف صدرنشین را مشخص کند پاسخ داد: ‌بازی با سپاهان، دیدار مهمی است. همه تیم ها تلاش می کنند نتیجه بگیرند. هر بازی برای ما می تواند دیدار سختی باشد چون همه تیم ها مقابل استقلال تلاش می کنند دیده و پیروز شوند. ما باید دو برابر تلاش کنیم چون در تیم استقلال بازی می کنیم.

 

مهاجم استقلال در مورد داوری بازی با پیکان و قضاوت پیام حیدری گفت: تمام داوران اشتباه می کنند. در فوتبال این یک چیز طبیعی است. اشتباه بیش از حد غیر طبیعی است. اعتراض به داوری هم طبیعی از سمت دیگر اعتراض بیش از حد به داوری هم غیر طبیعی است. با تمام این تفاسیر داوری عالی بود.

دیدگاه‌ها