کد خبر : 1797277 | 19 آذر 1400 ساعت 11:34 | 36.9K بازدید | 16 دیدگاه

تلاش منچستریونایتد برای جذب هافبک بارسلونا

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسا، از زمان پیوستن به این تیم روزهای خوبی را سپری نکرده است.

تلاش منچستریونایتد برای جذب هافبک بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از ستاره‌های درخشان آژاکس بود که به همراه این تیم تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

همین نمایش درخشان باعث شد که باشگاه‌های بسیاری به این بازیکن علاقمند شوند و او در نهایت در جولای 2019 از این باشگاه هلندی جدا شده و به نوکمپ رفت تا پیراهن بارسلونا را به تن کرد.

این بازیکن در آن زمان به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های اروپا شناخته می‌شد و مهره‌ای کلیدی برای باشگاه و تیم ملی کشورش بود.

با این حال دوران حضور دی یونگ در بارسا با افت شدید این تیم و مشکلاتش در درون و بیرون زمین هم‌زمان شد تا عملکرد او نیز تحت تاثیر این اتفاقات قرار بگیرد.

 

1566518

 

این بازیکن 24 ساله تا به حال 111 بازی با پیراهن بارسا انجام داده که با 10 گل و 14 پاس گل همراه بوده است.

با این حال گفته می‌شود که ژاوی چندان از عملکرد این بازیکن راضی نیست و در عین حال مشکلات مالی بارسا نیز باعث شده که مدیران این تیم به فکر فروش دی یونگ باشند.

روزنامه ال ناسیونال مدعی شده که منچستریونایتد در حال بررسی شرایط است تا پیشنهادی را برای جذب این هافبک هلندی ارائه کنند.

پیش از این بعضی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که یونایتد پیشنهادی 55 میلیون یورویی برای جذب دی یونگ ارائه کرده که از سوی مدیران باشگاه بارسلونا مورد قبول واقع نشده و انتظار می‌رود که این تیم پیشنهادی بالاتر را برای او ارائه کند.

علاقه یونایتد به جذب دی یونگ منطقی به نظر می‌رسد، چرا که آینده پل پوگبا در  اولدترافورد مشخص نیست و این بازیکن هنوز قراردادش را که در تابستان به پایان می‌رسد تمدید نکرده است. اگر این بازیکن فرانسوی تصمیم به ترک این تیم داشته باشد، دی یونگ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای جانشینی او باشد.

دیدگاه‌ها