کد خبر : 1797329 | 19 آذر 1400 ساعت 15:15 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

متاسفم که یکی از بهترینهای آسیا را نبردیم

بشاگردی: از دست داور از کوره در رفتم

دروازه‌بان تیم هوادار با درخشش در قفس توری ستاره دیدار حساس با پرسپولیس لقب گرفت.

بشاگردی: از دست داور از کوره در رفتم

به گزارش ورزش سه، مهرداد بشاگردی برای سومین بار در این فصل ستاره زمین شد او در دیدار با پرسپولیس چندین بار مانع از باز  شدن دروازه اش شد و حتی دریافت کردن دو گل در بازی روز گذشته باعث نشد عملکرد این دروازه بان با تجربه زیر سوال برود وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: در این بازی اصلا در لاک دفاعی فرو نرفتیم و بچه ها جسورانه بازی کردند تا موقع زدن گل دوم بازی پایاپای بود و بعد از آن هم طبیعی بود که پرسپولیس فشار بیاورد و در مجموع سعی کردیم از فرصت بازی مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا بهترین استفاده را ببریم که متاسفانه بازی مساوی شد.


وی در مورد قضاوت داور ادامه داد: داور یک کارت زرد به من داد که بی دلیل بود و خیلی عصبانی شدم. در هر حال ممکن است هر بازیکنی از کوره مخصوصا در زمان بازی های حساس در برود ولی در نهایت همیشه سعی کردم به داور احترام بگذارم.


این بازیکن در مورد عملکرد خوبش و اینکه بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در شش بازی کلاً سه گل دریافت کرده ادامه داد:  در این دیدار دو گل دریافت کردیم که واقعاً روی  غفلت اتفاق افتاد و گرنه الان آمار خیلی بهتری هم خودم و هم تیمم داشتیم. من کاری به آمار و ارقام و یا انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین ندارم و همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.


دروازه بان بنفش پوشان پایتخت در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند وقت کشی کرده توضیح داد: من مصدوم شدم و واقعاً با درد در ادامه کار کردم و در یکی دو صحنه که می‌گویند من وقت تلف کردم شدت دردم زیاد شده بود. من عادت به وقت‌کشی و اینجور مسائل ندارم.


وی در مورد رتبه سیزدهمی هوادار و شرایطشان گفت: تیم یکدستی داریم و به همه در دیدار با پرسپولیس که پخش زنده بود این موضوع را ثابت کردیم. آقای عنایتی  و کادرش خیلی زحمت می کشند و شرایط ما اینگونه نمی‌ماند و امیدوارم از بازی‌های بعدی نتایجی که حقمان است را کسب کنیم.


بشاگردی در پایان در مورد دیدار پیش رو با ذوب‌آهن افزود: تیم های  آقای تارتار همیشه در دفاع موفق هستند و می دانیم که کار سختی در اصفهان داریم ولی باید هر طور شده به پیروزی برسیم و به آینده امیدوار هستیم.

 

دیدگاه‌ها