کد خبر : 1797372 | 19 آذر 1400 ساعت 17:42 | 14.7K بازدید | 11 دیدگاه

میثاقیان ایثار می‌کند و مطمئنم تیمش خوب می‌شود؛

قلعه‌نویی: مقابل تیم چغری توانستیم ببریم

سرمربی گل‌گهر سیرجان بعد از پیروزی مقابل شهر خودرو به تعریف و تمجید از حریف امروز تیمش پرداخت.

قلعه‌نویی: مقابل تیم چغری توانستیم ببریم

به گزارش "ورزش سه" امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری بعد از بازی گل‌گهر و شهر خودرو حاضر شد و بعد از آن‌که تیمش موفق شد مقابل حریف مشهدی کامبک بزند و 3 امتیاز بیرون از خانه را به دست آورد، در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته هم گفتم این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود که همینطور هم شد. در رابطه با نیمه اول که اصلاً نباید حرف بزنیم، چون چیزی به نام فوتبال نبود و تنها 45 دقیقه وقت گذشت. خودم ناراحتم که چرا این اتفاق افتاد.

 

قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد شاگردانش گفت: در نیمه دوم قبل از اینکه حریف به گل برسد بازهم چند موقعیت داشتند که می‌توانستند گلزنی کنند اما بعد از آن با تعویض‌هایی انجام دادیم که توانستیم گل بزنیم و پیروز شویم.

 

قلعه‌نویی با تمجید از شهر خودرویی‌ها توضیح داد: به میثاقیان بابت تیمی که جمع کرده تبریک می‌گویم، او ایثار می‌کند با شرایطی که هست او واقعا زحمت می‌کشد. شهرخودرو خیلی چغر است و خوب بازی می‌کنند اگر در هفته‌های آینده هم همین گونه بازی کنند روندشان بهتر خواهد شد؛ آن‌ها دونده و جنگنده بودند و نمایش زیبایی ارائه دادند. تک به تک که منادی گرفت، ما را به بازی برگرداند و اگر آن توپ گل می‌شد و بازی 2-0 می‌شد، شاید شرایط تغییر می‌کرد.

 

سرمربی گل‌گهر سیرجان در واکنش  به نمایش بازیکنان خود گفت: بازیکنان ما فقط 20 دقیقه بازی کردند و از آنها گله‌مند هستم؛ قبل از بازی و در طول هفته گفتم که تیم ما با شکست دادن سپاهان به تاریخ پیوست و باید به فکر شهرخودرو باشیم. فوتبالیست‌های ایرانی اینگونه هستند که یک سال در باد پیروزی می‌خوابند و به تیم لطمه می‌زنند. خدا را شکر که بازی را بردیم.

 

امیر قلعه‌نویی درباره فشردگی بازی‌های لیگ هم گفت: وقتی فشردگی برای همه باشد، باید تمکین کرد اما وقتی برای بعضی‌ها باشد، می‌شود اعتراض کرد؛ این فشردگی بازی‌ها برای همه است و از این پس هم فقط به فولاد فکر می‌کنیم. برنامه ما مشخص است و طبق این برنامه در طول فصل جلو می‌رویم. برای تیم ما به دلیل اینکه چند پروازه هستیم، شرایط کمی سخت‌تر است.

 

او در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره برنامه‌اش برای قهرمانی نیم‌فصل پاسخ داد: از فردا فقط به فولاد خوزستان فکر می‌کنیم، چون هر بازی برای ما حکم فینال را دارد؛ ما برنامه هفتگی کوتاه مدت و بلند مدت داریم و باید هفته به هفته جلو برویم.

دیدگاه‌ها