کد خبر : 1797506 | 20 آذر 1400 ساعت 10:59 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت سردار آزمون در بازی زنیت – دینامو مسکو

فردا در هفته هیجدهم لیگ برتر روسیه زنیت میهمان تیم دینامو مسکو است و به نظر می رسد سردار آزمون در این بازی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

غیبت سردار آزمون در بازی زنیت – دینامو مسکو 

به گزارش "ورزش سه"، او در جریان آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار با چلسی که با گلزنی اش نیز همراه بود مصدوم شد و جای خود را به آرتم زیوبا داد. این بازی با نتیجه مساوی 3-3 پایان یافت و زنیت با کسب عنوان سومی در گروه H به لیگ اروپا راه پیدا کرد. 

 

سماک سرمربی تیم زنیت در پاسخ به این سوال که آیا سردار آزمون می تواند زنیت را در مصاف با دینامو مسکو همراهی کند یا نه؟ گفت: «ما در بازی آخرمان مقابل چلسی آزمون و ویندل را به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج کردیم. هر دو این بازیکنان الان مشکلاتی دارند. ما منتظر هستیم وضعیت آنها تا فردا چه می شود. به همین خاطر فردا درباره حضور یا غیبتشان مقابل دینامو مسکو تصمیم گیری می کنیم.»

 

1672946

 

با توجه به اینکه سردار آزمون در روزهای اخیر به همراه تیم تمرین نکرده به نظر می رسد در صورت تایید پزشک منبی بر رفع مصدومیت شانس زیادی برای همراهی تیمش در دیدار با دینامو مسکو نداشته باشد و اگر هم قرار به حضورش در میدان باشد به عنوان بازیکن ذخیره به ترکیب زنیت اضافه خواهد شد. 

 

زنیت هم اکنون با 37 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد. دینامو مسکو هم با 35 امتیاز تیم دوم جدول به حساب می آید و در صورتی که فردا موفق به شکست زنیت شود صدر جدول را از این تیم پس خواهد گرفت. در چنین شرایطی باید گفت این بازی از حساسیت بالایی برای زنیت برخودار است.

دیدگاه‌ها