کد خبر : 1797540 | 20 آذر 1400 ساعت 13:38 | 28.5K بازدید | 2 دیدگاه

مدیربرنامه لوکاکو:

لوکاکو با رونالدو حرف زد تا به یوونتوس برود

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه روملو لوکاکو، می‌گوید این بازیکن در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار داشت.

لوکاکو با رونالدو حرف زد تا به یوونتوس برود

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در سال 2019 از منچستریونایتد جدا شده و با امضای قراردادی هنگفت به اینتر پیوست تا در ترکیب این تیم به میدان برود.

این بازیکن بلژیکی پس از دو فصل حضور در اینتر از این تیم جدا شده و با قراردادی به ارزش 115 میلیون یورو بار دیگر به چلسی برگشت.

فدریکو پاستورلو در گفتگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت درباره پیشنهادات لوکاکو و آینده این بازیکن صحبت کرده است.

مدیربرنامه این مهاجم چلسی اظهار داشت:« او بهترین بازیکنی است که من دارم. من معمار انتقال آنتونو کونته به چلسی بودم و او پس از قهرمانی در لیگ برتر خواهان جذب لوکاکو بود. روملو در آن زمان در اورتون بازی می‌کرد. من با او ملاقات کردم و به او گفتم که کونته مربی ایده‌آلی برای او خواهد بود اما او منچستریونایتد را انتخاب کرد.»

پاستورلو ادامه داد:« پس از یک سال، وقتی او به کار با مدیربرنامه سابقش خاتمه داد، با شماره جدیدی با من تماس گرفت. او به من گفت هرچیزی که اولین بار به او گفته بودم به واقعیت تبدیل شده است. بنابراین از من خواست که مدیربرنامه جدید او باشم.»

 

1633159

 

لوکاکو دو فصل در یونایتد حضور داشت و در 66 بازی 28 گل زد اما از شرایطش راضی نبود.

در تابستان 2019 بود که دو تیم یوونتوس و اینتر پیشنهادهایی برای جذب او ارائه کردند اما در آخر این اینتر بود که توانست این بازیکن را به خدمت بگیرد و کونته بالاخره بازیکنی که در چلسی خواهان او بود را پیدا کرد.

پاستورلو گفت:« یونایتد با یوونتوس به توافق رسیده بود و روملو نیز با کریستیانو رونالدو و مائوریتزیو ساری حرف زده بود. اما ما ژانگ را راضی کردیم که پیشنهادش را افزایش دهد و من فکر می‌کنم انتقال او باعث شد که تعادل در لیگ ایتالیا به وجود بیاید.»

قرارداد این بازیکن با چلسی تا سال 2026 ادامه دارد اما پاستورلو معتقد است که لوکاکو روزی به ایتالیا بازخواهد گشت. او در این باره اظهار داشت:« بله، روملو عاشق کشور ما است. اما اجازه دهید در حال حاضر از دوران حضورش در چلسی لذت ببرد.»

این بازیکن 28 ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در چند بازی غایب بود اما موفق شد در 15 بازی تحت هدایت توماس توخل پنج گل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها