کد خبر : 1797591 | 20 آذر 1400 ساعت 17:58 | 58.7K بازدید | 8 دیدگاه

لواندوفسکی دو اسطوره خود در فوتبال را معرفی کرد

رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ اسطوره های خود در دنیای فوتبال در روزهای کودکی را معرفی کرد.

لواندوفسکی دو اسطوره خود در فوتبال را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله و لهستانی برای دومین سال متوالی برنده بهترین بازیکن نشریه توتو اسپورت شد. لواندوفسکی در این فصل در 22 بازی در تمامی رقابت ها در سطح باشگاهی 27 گل به ثمر رسانده و بسیار آماده است. حالا لواندوفسکی در مصاحبه با این روزنامه در مورد علاقه خود به فوتبال ایتالیا و نامزدهای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل صحبت کرده است.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "فتح لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 سخت خواهد بود، اما ما برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. ما می دانیم که برای کسب عنوان قهرمانی باید منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید را شکست دهیم.

 

1648982

 

سرسخت ترین مدافعان دنیای فوتبال؟ من از این دو نفر نام می برم؛ جورجیو کیه لینی و سرخیو راموس. آنها سرسخت و از نظر بدنی بسیار قوی هستند. آنها تمام ترفندهای این کار را بلد بوده و البته اما همیشه در زمین رفتار خوبی دارند. بازی در برابر آنها سخت، اما جالب است.

 

تیم محبوب دوران کودکی؟ من فوتبال سری آ را دنبال می کردم و باشگاه های بزرگی در ایتالیا مانند اینتر، میلان، یوونتوس و رم وجود دارند. من از بچگی پیراهن اینتر داشته و دوست داشتم بازی های سری آ را تماشا کنم، زیرا فضایی فوق العاده در استادیوم ها وجود داشت.

 

روبرتو باجو و الساندرو دل پیرو بازیکنان مورد علاقه من بودند، باجو برایم یک اسطوره بود. من عاشق استایل و مدل موهای او بوده و مدتی در دوران نوجوانی موهای دم اسبی مشابهی داشتم. سپس به دل پیرو علاقمند شدم، اما واقعا نمی توانم بین آنها یکی را انتخاب کنم."

دیدگاه‌ها