کد خبر : 1797653 | 20 آذر 1400 ساعت 22:05 | 93K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش عجیب جرارد به تشویق هواداران لیورپول

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، تاکید کرد که اولویت او مورد حمایت قرار گرفتن از سوی هواداران این تیم است.

واکنش عجیب جرارد به تشویق هواداران لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد که بعد از سال ها دوباره به آنفیلد بازگشته بود، امشب در قامت سرمربی استون ویلا مقابل لیورپول قرار گرفت که در نهایت این بازی جذاب و تماشایی با تک گل محمد صلاح به سود قرمزها خاتمه یافت. اگرچه استون ویلا امشب شکست خورد اما یک بازی آبرومندانه را به نمایش گذاشت و یک بار دیگر ثابت شد که روزهای خوبی با جرارد در انتظار آنها خواهد بود.

 

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، در پایان بازی گفت: "فکر می‌کنم لیورپول به طور کلی عملکرد بهتری از ما ارائه داد. سبک بازی آنها نسبت به ما بهتر بود اما ما هم خیلی خوب کار کردیم که توانستیم برای یک زمان طولانی این تیم را کنترل کنیم. در نهایت نتیجه بازی با یک ضربه پنالتی مشخص شد.

 

 

1673169

 

 

دو پنالتی اتفاق افتاد که اول لیورپول آن را به دست آورد که اگر به صحنه نگاه کنید می‌بینید که ابتدا محمد صلاح روی مینگز مرتکب خطا شد. در سمت مقابل چرا روی اینگز اعلام خطای پنالتی نشد؟ این سوالی است که مایلم به آن پاسخ دهم اما نمی دانم جوابش چیست. بحث ناامید کننده تر این است که حتی داور نرفت تا دوباره صحنه را مورد بازبینی قرار دهد."

 

جرارد در ادامه گفت: "شکست خوردن در مسابقات فوتبال همیشه دشوار است. ما می‌دانستیم که کار بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت. در مقابل چنین تیم‌هایی شما باید در 20، 25 دقیقه اول به سلامت عبور کنید. از طرفی باید مراقب باشید که مقابل تیمی مانند لیورپول سه، چهار یا پنج گل دریافت نکنید. یک بازی سخت در اواسط هفته برابر نوریچ پیش روی ما خواهد بود و این فرصتی است تا به آنجا برویم و یک نتیجه مثبت کسب کنیم."

 

 

1673168

 

 

چه قبل از مسابقه و چه هنگام مصاحبه استیون جرارد مورد تشویق هواداران لیورپول قرار گرفت. اسطوره قرمزها اما در پاسخ به این سوال واکنش عجیبی داشت و گفت: "برای من اولویت، حمایت شدن از سوی هواداران استون ویلا است."

دیدگاه‌ها