کد خبر : 1797686 | 21 آذر 1400 ساعت 09:26 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

سرجیو کونسیسائو:

شرایطی که برای طارمی پیش آمده طبیعی است

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پرتغالی پورتو روند اخیر مهدی طارمی در جریان بازی های تیمش را طبیعی می داند.

شرایطی که برای طارمی پیش آمده طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در هفته های اخیر به مانند اوایل فصل در امر گلزنی موفق ظاهر نشده و در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان ناکام مانده است. اما در نشست خبری پیش از دیدار پورتو مقابل براگا، سرجیو کونسیسائو به دفاع از این مهاجم پرداخته و مدعی شد برای هر مهاجمی رقم خوردن چنین مقطعی در دوران ورزشی اش  طبیعی است و کادر فنی باید شرایط بازگشت او به اوج را فراهم کند.

 

سرجیو کونسیسائو گفت: "عدم گلزنی مهدی طارمی ربطی به عدم آمادگی و یا سرحال نبودن این بازیکن ندارد. اگر به بازی دقت کرده باشید متوجه می شوید در زمانی که ما از نظر ساختاری کمی متفاوت بازی کردیم، مهدی طارمی بارها در محوطه جریمه ظاهر شده است. این روند ربطی به عدم آمادگی این بازیکن ندارد. این نیز لحظات و مقاطعی هستند که برای هر بازیکنی پیش آید.

 

1673239

 

برخی مواقع یک بازیکن با سه موقعیت سه بار موفق به گلزنی می شود. گاهی اوقات با 13 فرصت هم گلی به ثمر نمی رسد. این بخشی از وظیفه ماست که سعی کنیم همه شرایط را فراهم کنیم تا بازیکنان بتوانند حداکثر توانایی های خود را در زمین نشان دهند. وظیفه یک مهاجم گلزنی است، اما آنها باید در کارهای دیگر مشارکت داشته باشند. آنچه در نهایت اهمیت دارد کار تیمی است.

 

نکته مهم برای من رسیدن به محوطه‌ جریمه حریف بدون توجه به نام آن تیم است. شما در لیگ قهرمانان اروپا دیدید که ما بازی های بسیار سختی مقابل تیم های بزرگ مانند میلان و لیورپول داشتیم، اما باز هم موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کردیم.

 

به جرات می توانم بگویم که کمتر تیمی مقابل لیورپول مانند ما بازی کرده است و ما چهار یا پنج موقعیت گل داشتیم. برای حریفان، متوقف کردن تیمی با پویایی و انرژی ما آسان نیست. رویارویی با این پورتو برای هیچ رقیبی راحت نبوده و من در این رابطه شکی ندارم."

دیدگاه‌ها