کد خبر : 1797692 | 21 آذر 1400 ساعت 09:56 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: این نقیصه در میلان باید برطرف شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد میزان اشتباهات بازیکنان تیمش در بازی های بعدی کاهش یابد.

پیولی: این نقیصه در میلان باید برطرف شود

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج پرفراز و نشیب روسونری در سری آ نیز ادامه دارد و این تیم با فرار از شکست در دقیقه 92 با ضربه زلاتان، حالا در خطر تقدیم صدرنشینی خود به اینتر قرار دارد. استفانو پیولی، سرمربی میلان در پایان دیدار مقابل اودینزه اعتراف کرد استحکام دفاعی این تیم کم شده و این نقیصه باید در هفته های آتی برطرف شود.

 

استفانو پیولی گفت: "هنگام باز شدن دروازه تیم شما، زمانی که شما گل را دریافت می کنید، کار در برابر تیمی که ضدحملات خوبی می زند، پیچیده تر خواهد شد. موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق نکردیم، اما بارها به یک سوم دفاعی حریف رسیدیم و باید زودتر گل تساوی را به ثمر می رساندیم.

 

1658336

 

ما گل های احمقانه ای دریافت می کنیم و دلیل این هم از دست دادن توپ به صورت مکرر است، زیرا تصمیمات اشتباهی می گیریم و به جای انتقال توپ به کناره ها، بیش از حد در مرکز بازی می کنیم. نمی‌دانم دلیل این کمبود اعتماد به نفس است یا نه، اما بی دقت عمل می کنیم و باید خیلی بیشتر مراقب حفظ توپ باشیم.

 

بازیکنان میلان به خوبی می دانند که چه زمانی قادر به ارائه بهترین عملکرد خود نیستند. ما قطعا باید بهتر از این کار کنیم و من متقاعد شده‌ام که این کار را انجام خواهیم داد، زیرا جاه طلبی بالایی در تیم و البته همچنین توانایی درک اشتباهات و کار روی آنها وجود دارد.

 

فکر می‌کنم در چند بازی اخیر کمی استحکام دفاعی خود را از دست داده‌ایم، این یک مسئله تاکتیکی است که باید روی آن کار کنیم و من مطمئن هستم که بازیکنان میلان برای تلاش بیشتر آماده خواهند بود. این هفتمین مسابقه ما در 20 روز بود و بازی در لیگ قهرمانان هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی شما را تضعیف می کند. ما به تمرکز و کیفیت بیشتری نیاز داریم، زیرا در غیر این صورت با خطراتی روبرو خواهیم شد."

دیدگاه‌ها