کد خبر : 1797724 | 21 آذر 1400 ساعت 11:47 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

نباید روی داوران فشار گذاشت؛

پاشایی: علیه ذوب‌آهن شیطنت و هیاهو می‌کنند

مربی تیم ذوب آهن می‌گوید که وضعیت این تیم باید با شرایط فصل گذشته ذوب آهن مقایسه شود.

پاشایی: علیه ذوب‌آهن شیطنت و هیاهو می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن پس از شکست مقابل مس رفسنجان، موفق شد در دیداری خارج از خانه برابر نفت مسجدسلیمان یک امتیاز ارزشمند بگیرد و این در حالی رقم خورد که شاگردان مهدی تارتار فرصتهای مطلوب گلزنی را از دست دادند و نتوانستند به پیروزی دست یابند.

 

در این بین تیم نفت مسجدسلیمان به داوری اعتراض داشته و آنها اعتقاد دارند که یک پنالتی به سودشان اعلام نشده است؛ ادعایی که با مخالفت حسین پاشایی مربی تیم ذوب آهن همراه شده و او در این باره می‌گوید: «ما باید مطیع داور باشیم اما قوانین برخورد توپ به دست کاملا عوض شده و اینطور نیست که از فاصله نزدیک توپ برخورد کند و داور پنالتی بگیرد. در این صحنه بدن بازیکن ما به واسطه برخورد دست بزرگ نشده و اراده‌ای هم در کار نبوده است. فکر می‌کنم حریف با تمام احترامی که برایشان قائل هستم در حال هجمه سازی هستند.»

 

او در ادامه گفت: «ما اعتقاد داریم توپی که منجر به گل آنها شد از خط اوت بیرون رفته بود اما از چشم داور دور ماند. به هر حال به نظرم داوری خوب بود و نباید روی داوران فشار وارد کنیم و کاری کنیم که آنها با استرس سوت بزنند.»

 

پاشایی درباره نتایج تیم ذوب آهن و وضعیت این تیم اظهار داشت: «در مورد تیم ما هیاهو و شیطنت انجام می‌شود. ما باید ببینیم تیم کجا بوده و به کجا رسیده است. ام غییرات بسیار زیادی داشتیم و فوتبال ربات نیست که با تغییر اعضا، خیلی سریع نتیجه بگیرد. تیم ذوب آهن 90 درصد تغییر داشته اما می‌بینیم که تغییرات به سمت مثبت بوده است.»

 

مربی ذوب آهن در مورد اینکه آیا تیم دچار بحران شده؟ عنوان کرد: «تیم ما به هیچ وجه دچار بحران نشده و مسیر خودش را می‌رود. هوادار باید صبر کنند چون ما بازیکنان جوانی داریم که نباید فشار نتیجه گیری و استرس رویشان ایجاد شود. شما تیمهای پایین‌تر از ما را ببینید که چه هزینه‌ای کرده‌اند و چه تیمهایی هستند. مطمئن باشید ذوب آهن تا پایان فصل به روند مثبت ادامه خواهد داد و جایگاه خودش را در جدول پیدا خواهد کرد.»

 

وی در مورد بازی بعدی ذوب آهن گفت: «بازی بعدی ما مقابل هوادار است، تیمی که نشان داده بسیار خوب و دونده کار می‌کند و با یک کادرفنی فوتبالی و خوب، کارش را ادامه می‌دهد. جلوی پرسپولیس دیدیم که اگر تیمی هوادار را دستکم بگیرد، چه هزینه ای را باید پرداخت کند. ما بازی به بازی نگاه می‌کنیم و فقط باید به بازی هوادار نگاه کنیم. به مردم اصفهان و طرفداران ذوب آهن این قول را می‌دهیم که کارمان را می‌کنیم و هیچ کم و کاستی نخواهیم گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر آنها را در ورزشگاه ببینیم تا در بازیهای خانگی نتیجه بهتری بگیریم.»

دیدگاه‌ها