کد خبر : 1797760 | 21 آذر 1400 ساعت 14:22 | 57.4K بازدید | 18 دیدگاه

بهترین فرصت برای دی‌یانگ

ژاوی دست به دامان مهاجم مازاد بارسلونا شد

امشب امید اول گلزنی بارسا برابر اوساسونا کسی نیست جز لوک دی‌یانگ هلندی.

ژاوی دست به دامان مهاجم مازاد بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین از بایرن مونیخ و سقوط به لیگ اروپا، بارسا از امروز دورانی جدید را با ژاوی شروع خواهد کرد. سرمربی اسپانیایی نتوانست مانع ناکامی بارسا شود و تیم با او نیز روند منفی خود را ادامه داده است.

پس از بازگشت از مونیخ و چند روز تمرین، بارسا امروز از ساعت 18.45 در ال سادار میهمان اوساسونا خواهد بود. بارسا تیم هشتم جدول است و با اتلتیکوی رده چهارمی، شش امتیاز فاصله دارد که این نشان می دهد سه امتیاز بازی با اوساسونا چه اندازه حیاتی است.

 

 

1649166

 

 

ژاوی اما با بحران مصدومیت مهاجمانش دست به گریبان است. مارتین برایثویت در همان ابتدای فصل مصدوم شد و ادامه رقابت ها را از دست  داد. سرخیو آگوئرو نیز به دلیل مشکل قلبی شاید مجبور به خداحافظی از فوتبال شود و آنسو فاتی و ممفیس دیپای نیز تا پایان سال جاری میلادی به میادین باز نمی گردند تا بارسا امشب مجبور باشد روی لوک دی یانگ هلندی حساب باز کند.

 

 

1642174

 

 

از نزدیک به 45 روز پیش و بازی با دیناموکیف در نوکمپ، دی یانگ تنها 19 دقیقه برای بارسا بازی کرده است و با آمدن ژاوی نیز او فقط 8 دقیقه برابر بتیس توانست شانس حضور در میدان را پیدا کند. دی یانگ در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی و پس از جدایی آنتوان گریزمان بود که به شکل قرضی از سویا جذب شد ولی بارسا قصد دارد او را همین زمستان به سویا باز پس بفرستد. 

شرایط خط حمله بارسا به گونه ای است که ژاوی امشب چاره ای ندارد جز اینکه دی یانگ را از ابتدا کنار دمبله و عبده به میدان بفرستد. در واقع مهاجمی که مازاد اعلام شده، امشب امید اول گلزنی آبی اناری هاست. او از این فرصت برای اعاده حیثیت سود خواهد برد؟

 

 

دیدگاه‌ها