کد خبر : 1797782 | 21 آذر 1400 ساعت 16:27 | 34.1K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای اکیپ

گلایه‌های پنهانی؛ دلخوری ستاره PSG از پوچتینو

اشرف حکیمی ستاره پی اس جی ناکامی هفته‌های اخیر خود را به تاکتیک های مائوریسیو پوچتینو مرتبط می داند.

گلایه‌های پنهانی؛ دلخوری ستاره PSG از پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در لوشامپیونا با حاشیه امنیتی خوب صدرنشین است و در لیگ قهرمانان نیز پس از سیتی تیم دوم گروه خود شد و به یک هشتم نهایی راه یافت اما سبک بازی های این تیم راضی کننده نیست و انتقادات از پاریسی ها در رسانه های فرانسوی همچنان ادامه دارد. بسیاری معتقدند پی اس جی با ستاره هایی که در اختیار دارد، می تواند و باید بهتر از اینها بازی کند.

طبق ادعای نشریه اکیپ، این نارضایتی حتی در میان برخی بازیکنان تیم نیز وجود دارد و یکی از آنها اشرف حکیمی است که در جمع های دوستانه، ابایی از انتقاد کردن ندارد.

 

 

1673374

 

 

ستاره مراکشی سابق رئال پس از سه فصل خوب در دورتموند و اینتر، تابستان امسال با رقم 60 میلیون یورو به پی اس جی پیوست و شروعی فوق العاده هم داشت اما رفته رفته دچار افت شد. در هفته های اخیر از اشرف به دلیل ضعف های دفاعی و تاثیرگذاری های اندک در حملات تیم به شدت انتقاد شده در حالی که خود او معتقد است قربانی تاکتیک های مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی شده است.

 

 

1665739

 

 

اشرف اعتقاد دارد که در تاکتیک موردعلاقه پوچتینو نمی تواند همه توانایی های خود را نشان دهد و گویا سرمربی آرژانتینی هم اخیرا متقاعد شده تا سیستم تیم را عوض کرده و 2-5-3 را امتحان کند. مشکل بزرگ اینجاست که سرخیو راموس بازهم مصدوم است و پوچتینو برای بازی امشب برابر موناکو به اندازه کافی مدافع در اختیار ندارد که سیستم را به سه دفاعه تغییر دهد. سیستمی که در آن اشرف و برونو مندس در راست و چپ می توانند رها شده و همان بازیکنی شوند که از انها انتظار می رود.

بازگشت راموس می تواند پوچتینو را به سمت تغییر تاکتیک سوق دهد و شاید اینگونه اشرف هم از زیر فشار انتقاد خارج شود.

 

 

دیدگاه‌ها