کد خبر : 1798303 | 24 آذر 1400 ساعت 10:59 | 15K بازدید | 82 دیدگاه

پوچتینو: می‌توانیم رئال مادرید را شکست دهیم

مائوریسیو پوچتنیو، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که تیمش از کیفیت کافی برای غلبه بر رئال مادرید برخوردار است.

پوچتینو: می‌توانیم رئال مادرید را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، با اتفاقات عجیبی که در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان رخ داد، در نهایت پاری سن ژرمن حریف رئال مادرید در  این مرحله شد.

پیش از این رئال مادرید با بنفیکا و پاری سن ژرمن با منچستریونایتد روبرو شده بودند و بسیاری منتظر تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بودند اما حالا این ستاره آرژانتینی باید بار دیگر با رقیب قدیمی و نام آشنای چند سال اخیر رقابت کند.

پوچتینو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پی اس جی درباره این دیدار اظهار داشت:« این بازی سختی است چون آنها تیمی فوق العاده هستند و مربی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. باید در نظر داشته باشیم که عامل شانس در این دیدارها همیشه اهمیت دارد. برای مثال مصدومیت‌ها ممکن است روی روند تیم تاثیر بگذارد.»

 

1674121

 

او اضافه کرد:« این دیدارهای حذفی است که تاریخش برای چند هفته بعد است و اتفاقات بسیاری می‌تواند روی عملکرد تیم و شرایط تیم در آن بازه زمانی تاثیرگذار باشد. البته که ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم. ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان خوب و با استعدادی در اختیار داریم. من شکی نداریم که به بهترین شکل قدم به این بازی خواهیم گذاشت.»

این مربی آرژانتینی درباره هدف پی اس جی در رقابت‌های لیگ قهرمانان گفت:« ما کیفیت لازم برای غلبه بر رئال مادرید و صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را داریم. هدف پاری سن ژرمن در این بازی همین است.»

دیدار رفت دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در تاریخ 15 فوریه 2022 (26 بهمن سال جاری) در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها