کد خبر : 1797818 | 21 آذر 1400 ساعت 19:56 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش 20 دقیقه فرصت بازی داشت؛

توقف بی موقع فاینورد در لیگ هلند

فاینورد در دیداری که ستاره ایرانی خود را در ترکیب اصلی نداشت مقابل حریف خود به تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش ورزش سه، در این فصل از رقابت های لیگ اردیویسه هلند شاهد یک رقابت داغ بین سه قدرت برتر فوتبال این کشور هستیم؛ آژاکس، فاینورد و آیندهوون، شانه به شانه هم طی هفته های اخیر حرکت کرده اند و این اوج هیجان را در کورس قهرمانی فصل جاری به وجود آورده است.

 

یاران جهانبخش در حالی وارد هفته شانزدهم شدند که با 35 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی حضور داشتند؛ آنها از ساعت ۱۷ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه یوروبورگ به مصاف تیم رده دوازدهمی خرونینگن رفتند.

 

1673419

 

علیرضا جهانبخش که پس از حضور ثابت در دو مسابقه لیگ اردیویسه هلند در دیدار اخیرشان در لیگ کنفرانس اروپا برابر نماینده رژیم صهیونیستی بازی نکرد، امروز هم مقابل خرونینگن نیمکت‌نشین بود. او تنها 20 دقیقه فرصت حضور در بازی امروز را پیدا کرد و در دقیقه 69 به جای تورنسترا وارد زمین شد.

 

بازی دو تیم در نیمه گلی به همراه نداشت و کار در 45 دقیقه نخست با تساوی 0-0 به پایان رسید. در پانزدهمین دقیقه از نیمه دوم مارکوس سنسی موفق به گشودن دروازه خرونینگن شد تا فاینورد فرصت حضور در صدر برای حداقل چند ساعت را پیدا کند. این گل اما خیلی زود در دقیقه 65 توسط یورگن لارسن جبران شد تا بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

1673421

 

فاینورد با تک امتیاز به دست آمده از بازی امروز 36 امتیازی شد و همچنان در رده دوم ماند؛ البته در صورت پیروزی آیندهوون در بازی امشب مقابل نایمخن، یاران جهانبخش یک رده در جدول سقوط کرده و جای خود را به این تیم خواهند داد.

 

1673420

دیدگاه‌ها