کد خبر : 1797820 | 21 آذر 1400 ساعت 20:14 | 37.5K بازدید | 19 دیدگاه

جنجال در پامپلونا؛ هدیه داور به بارسا؟ (عکس)

گل دوم بارسلونا برابر اوساسونا در وضعیتی کاملا مشکوک به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک شرایط بسیار سخت و دشوار امشب پا به دیدار برابر اوساسونا در لالیگا گذاشته است. شاگردان ژاوی هرناندز چند روز پیش با سه گل برابر بایرن مونیخ شکست خوردند تا در کمال ناباوری از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و راهی لیگ اروپا شوند؛ اتفاقی که هنوز هم هواداران بارسا نمی‌توانند آن را باور کنند.

 

با این حال بارسا در حالی امروز در پامپلونا به مصاف اوساسونا رفته که پیروزی در این مسابقه از نان شب هم برای شاگردان ژاوی واجب تر است. مطابق انتظار بارسا کار را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی توسط نیکو گونزالس به گل برتری دست یافت اما آنها خیلی زود و فقط دو دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کردند.

 

نیمه اول بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید اما در نیمه دوم این بارسلونا بود که موفق شد گل برتری را به ثمر برساند؛ گلی که در وضعیت کاملا جنجالی به ثمر رسید. ماجرا از جایی شروع شد که ضربه بازیکن اوساسونا در محوطه جریمه بارسا به دست سرخیو بوسکتس برخورد کرد اما داور هیچ اعتقادی به خطا و اعلام پنالتی نداشت. چند ثانیه بعد بارسلونا روی یک ضد حمله گل برتری دست یافت.

 

 

1673422

 

 

بعد از این گل سر و صدای زیادی به پا شد و بازیکنان و کادر فنی اوساسونا اعتقاد داشتند که صحنه باید مورد بازبینی قرار گرفته و پنالتی برای این تیم اعلام شود اما نهایتاً چنین اتفاقی نیفتاد تا یک گل بحث برانگیز برای بارسا به ثمر برسد.

 

 

1673423

دیدگاه‌ها