کد خبر : 1797832 | 21 آذر 1400 ساعت 21:55 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی:

حذف از CL ناامیدکننده بود؛ به لیگ اروپا فکر نمی‌کنیم

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، می‌گوید تیمش در حال حاضر به رقابت‌های لیگ اروپا فکر نمی‌کند و تمام تمرکز خود را روی سری آ قرار داده است.

حذف از CL ناامیدکننده بود؛ به لیگ اروپا فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا می توانست با پیروزی در بازی خانگی برابر ویارئال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند اما شاگردان جان پیرو گاسپرینی یک شکست تلخ را مقابل تیم اسپانیایی تجربه کردند تا ماجراجویی آنها در این فصل از چمپیونزلیگ خیلی زود به پایان برسد.

 

 

1673442

 

 

اما آتالانتا امروز در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های سری آ مهمان هلاس ورونا بود و نهایتا موفق شد با نتیجه 2-1 از سد حریف خود عبور کند. جان پیرو گاسپرینی بعد از بازی درباره حذف تلخ این تیم از لیگ قهرمانان و ادامه فصل گفت: "ما از آن حذف بسیار ناامید شدیم، به خصوص اینکه این احساس وجود داشت که همه چیز برای صعود در دست خودمان است. با این حال ویارئال از هر موقعیت خود استفاده کرد بنابراین آنها شایسته پیروزی و صعود بودند."

 

 

1673440

 

 

گاسپرینی درباره حضور آتالانتا در رقابت‌های لیگ اروپا نیز گفت: " ما در حال حاضر به لیگ اروپا فکر نمی کنیم. باید بدانیم که در هر رقابتی با هدف پیروزی به میدان برویم. من حتی به تیم‌هایی که ممکن است در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ اروپا با آنها برخورد کنیم نگاه نکرده‌ام زیرا در حال حاضر فقط به رم و جنوا فکر می کنم. بقیه چیزها در حال حاضر برای من اهمیتی ندارند."

دیدگاه‌ها