کد خبر : 1797843 | 21 آذر 1400 ساعت 23:05 | 30.2K بازدید | 2 دیدگاه

یک آمار فاجعه‌بار دیگر؛ ادامه روزهای تلخ تراشتگن

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، یک روز تلخ دیگر را در این تیم تجربه کرد.

یک آمار فاجعه‌بار دیگر؛ ادامه روزهای تلخ تراشتگن

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا در پامپلونا مهمان اوساسونا بود و در ادامه روند ناامید کننده خود با نتیجه 2-2 برابر این تیم متوقف شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که بارسا دو بار از حریف خود پیش افتاد اما نهایتاً نتوانست پیروزی اش را حفظ کند تا دو امتیاز ارزشمند دیگر برای شاگردان ژاوی از دست برود.

 

اما به نظر می‌رسد یکی از مهمترین دلایل نتایج ضعیف بارسلونا در این فصل ضعف خط دفاعی و دروازه بانی این تیم بوده است. بارسلونا در حالی اخیراً از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد که در 6 بازی 9 بار دروازه خود را باز شده دید. همچنین بلوگرانا تا به اینجای لالیگا 19 گل دریافت کرده که در نوع خود آمار بسیار بدی محسوب می شود.

 

 

1673459

 

 

قطعاً عملکرد ضعیف دروازه‌بان آلمانی یعنی مارک آندره تراشتگن در ثبت این آمار و ارقام تاثیر مستقیم داشته است. تراشتگن تا همین دو، سه فصل پیش خود را در قامت یکی از بهترین دروازه بان های دنیا به اثبات رسانده بود اما به یک‌باره دچار افتی عجیب شد و حالا زمزمه هایی در رابطه با قرار گرفتن او در لیست فروش بارسلونا هم به گوش می‌رسد.

 

بارسلونا در حالی امروز دو بار دیگر دروازه خود را مقابل اوساسونا باز شده دید که این مسئله باعث شد یک آمار فاجعه بار دیگر برای مارک آندره تراشتگن به ثبت برسد. در واقع از 7 شوت آخری که در لالیگا به سمت دروازه تراشتگن زده شده 5 مورد آنها به گل تبدیل شده که نشان می‌دهد دروازه‌بان آلمانی در چه فرم ناامید کننده ای به سر می‌برد.

دیدگاه‌ها