کد خبر : 1797863 | 22 آذر 1400 ساعت 01:31 | 54.9K بازدید | 104 دیدگاه

بدبیاری ستاره آرژانتینی در شب جشن؛

مسی هر چه زد به در بسته خورد (عکس)

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در بازی امشب مقابل موناکو دو موقعیت طلایی را با بدشانسی از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن هفته گذشته با پیروزی 4 بر یک مقابل بروژ به کار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا خاتمه داد. در آن دیدار مسی و امباپه هر کدام دو گل برای تیم شان به ثمر رساندند.

امشب در چارچوب هفته هجدهم لیگ یک فرانسه، پاریس در دیداری که امباپه توانست بازهم دبل کند، با نتیجه دو بر صفر از سد موناکو گذشت؛ لیونل مسی هم در این دیدار شانس تکرار دبل بازی گذشته را داشت اما این بازیکن دو موقعیت بسیار طلایی را در نیمه دوم با بدشانسی از دست داد.

 

در شرایطی که گل دوم امباپه در دقیقه 45 بازی با موناکو روی پاس مسی به ثمر رسیده بود، ستاره فرانسوی در نیمه دوم دو بار، هم تیمی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ او یک بار در دقیقه 70 با یک پاس زیبا، مسی را صاحب موقعیت تک به تک کرد؛ ستاره آرژانتینی در این صحنه با نهایت دقت خود یک ضربه زمینی را روانه دروازه کرد؛ ضربه ای دروازه بان حریف هیچ واکنشی برابر آن نداشت و فقط یک تماشاگر بود؛ توپ اما در حالی که همه خود را آماده به ثمر رسیدن گل سوم پاریس کرده بودند، با سایش به تیرک راهی اوت شد!

 

1673530

 

10 دقیقه بعد، امباپه این بار با یک پاس در سمت چپ محوطه جریمه، لیونل مسی را صاحب موقعیت کرد؛ شماره 30 پاریس با یک حرکت بدن زیبا، مدافع موناکو را از جریان بازی محو کرد و در حالی که در زاویه ای بسته با دروازه بان تک به تک شده بود، یک ضربه چیپ ناگهانی و زیبا به توپ زد؛ این بار هم اما توپ راهی به دروازه نیافت و در شرایطی که نوبل بازهم یک تماشاگر بود، از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1673532

 

به این ترتیب مسی در شبی که پاریسی ها به افتخار توپ طلای هفتمش با پیراهنی هایی که شماره و نوشته هایش طلایی بود به میدان رفته بودند در گلزنی ناکام بود تا به این ترتیب همچنان در لیگ یک فرانسه، یک گله بماند.

 

1673533

دیدگاه‌ها