کد خبر : 1797877 | 22 آذر 1400 ساعت 09:33 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

سه احتمال برای نیمکت امارات 

العنبری یا سیلوا سرمربی جدید امارات؟

فدراسیون فوتبال امارات به ریاست شیخ راشد بن حمد النعیمی در جلسه اضطراری امروز درباره سرنوشت تیم ملی امارات تصمیم گیری می‌کند.

به گزارش ورزش سه، در این نشست درباره آینده تیم ملی امارات با برت فن مارویک سرمربی هلندی تصمیم گیری خواهد شد؛ همچنین استعفای کامل کمیته تیم های ملی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

این در حالیست که کمیته تیم های ملی بعد از شکست ۵-۰ مقابل قطر در عرب کاپ برکناری فن مارویک را به فدراسیون فوتبال توصیه کرد و از آنها درخواست کرده سرمربی جدیدی برای تیم ملی انتخاب شود.

 

در روز های گذشته سه سناریو برای تیم ملی امارات در نظر گرفته شده که یکی از آنها راه حل نهایی جلسه امروز خواهد بود. ابتدا انتصاب عبدالعزیز العنبری بعنوان سرمربی که البته بعضی از اعضای هیئت مدیره عقیده دارند او تجربه کافی ندارد با این حال این ستاره سابق تیم فوتبال شارجه که بعنوان یک مربی نیز نتایج خوبی با تیمش به دست آورده بخت اول جانشینی مارویک است.

 

1673557

 

همچنین در برخی محافل هم صحبت از حضور دنیس سیلوای اسپانیایی مربی تیم المپیک به جای فن مارویک است تا او بدون آنکه هزینه ای را به فدراسیون فوتبال تحمیل کند با استفاده از بازیکنان جوان تر سر و شکل تازه ای به تیم امارات بدهد.

 

گزینه سوم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امارات هم حفظ فن مارویک است و اینکه با او در پایان قراردادش (پایان رقابت های مقدمانی) قطع همکاری کنند. این سناریو به دلیل ایجاد ثبات بیشتر در تیم ملی است.

 

1673080

 

همچنین ممکن است اعضای جدیدی برای کمیته تیم های ملی فوتبال امارات معرفی بشوند.

دیدگاه‌ها