کد خبر : 1797883 | 22 آذر 1400 ساعت 10:16 | 22.1K بازدید | 5 دیدگاه

سیمئونه: سبک بازی رئال مادرید را دوست داشتم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از شکست در دربی پایتخت به تمجید از عملکرد رئال مادرید پرداخت.

سیمئونه: سبک بازی رئال مادرید را دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند.

کریم بنزما و مارکو آسنسیو دو گل تیمشان در این بازی را به ثمر رساندند تا رئال بتواند فاصله‌اش با این رقیب قدیمی را به 13 امتیاز رسانده و به صدرنشینی در لیگ اسپانیا ادامه دهد.

سیمئونه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« آنها تلاش بسیاری کردند. رئال بسیار خوب و قدرتمندانه بازی کرد و من فوتبالی که این تیم ارائه کرد را بسیار دوست داشتم. آنها توانستند از تغییرسریع فاز دفاعی به هجومی بهره ببرند و آنچلوتی مربی بسیار بزرگی است که برگشته تا مثل قبل عملکرد خوبی روی نیمکت این تیم داشته باشد.»

 

1673541

 

او اضافه کرد:« مطمئنا ما هنوز در لیگ شانس داریم. رئال امتیاز مهمی را از ما گرفت و شرایط در این رقابت پیچیده شده است. ما نمی‌توانیم به چیزی بیشتر از رقابت در بازی بعدی برابر سویا و بازی عقب افتاده‌ای که پس از آن برگزار خواهد شد فکر کنیم. در حال حاضر نباید به جز این دو بازی روی هیچ چیز دیگری تمرکز کنیم.»

این مربی آرژانتینی ادامه داد:« این بازی تا پیش از این که آنها به گل اول دست پیدا کنند، بازی برابری بود. در آخر قدرت رئال باعث شد که بازی از دست ما خارج شود ما در نیمه دوم بهتر بودیم و توانستیم موقعیت‌های خطرناکی را رقم بزنیم اما آنها توانستند برای دومین بار دروازه ما را باز کنند و نتیجه‌ای که حاصل شد کاملا منصفانه بود.»

رئال مادرید با کسب این سه امتیاز با 42 امتیاز از 17 بازی به صدرنشینی‌اش در لیگ اسپانیا ادامه داد و فاصله خود با سویا در رده دوم را با یک بازی بیشتر به هشت امتیاز رساند.

دیدگاه‌ها