کد خبر : 1797888 | 22 آذر 1400 ساعت 10:40 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

وینیسیوس: می‌خواهم به بنزما در گلزنی کمک کنم

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی در دربی این شهر به تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش پرداخت.

وینیسیوس: می‌خواهم به بنزما در گلزنی کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو بود و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند.

کریم بنزما و مارکو آسنسیو دو گل شاگردان آنچلوتی در این بازی را به ثمر رساندند و وینسیوس نیز نمایش قابل قبولی را از خود ارائه کرد، هرچند موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

این بازیکن برزیلی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما یکی از بهترین بازی‌های این فصل را به نمایش گذاشتیم. تمرکز و روحیه خوبی در تمام طول بازی داشتیم و توانستیم کارهایی که سرمربی تیم از ما خواسته بود در زمین انجام دهیم. با سه هافبکی که در میانه زمین داریم و تمامی توپ‌ها را کنترل می‌کنند، کار برای ما در خط حمله بسیار آسان است.»

 

1669011

 

وینیسیوس ادامه داد:« ما باید به همین روند ادامه دهیم. من بسیار خوشحالم که توانستم دو پاس گل بدهم. می‌خواهم به کریم کمک کنم تا گل‌های بسیاری به ثمر برساند و در کسب پیروزی در این بازی‌های دشوار نقش داشته باشم. من از چنین نتایجی بسیار خوشحالم اما این به خاطر سنم طبیعی است. فقط 18 سال داشتم که به این تیم آمدم و در کنار بهترین بازیکنان دنیا قرار گرفتم. می‌خواهم به همین روند ادامه دهم.»

این ستاره برزیلی اضافه کرد:« کورتوا باورنکردنی است، از نظر من او بهترین دروازه‌بان دنیا است. من هرگز چیزی شبیه به این ندیده‌ام. عملکرد او هر روز من  را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اگر همینطور ادامه پیدا کند کمک بسیاری برای ما خواهد بود. مودریچ هم فوق العاده است. او طوری بازی می‌کند انگار 22 سال دارد. اگر او هم به این روند ادامه دهد قهرمانی‌های بسیاری در انتظار ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها