کد خبر : 1797928 | 22 آذر 1400 ساعت 13:15 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی‌مهر و بازگشت به اوج پارسال؛

حافظیه و نیاز مس به شوت‌های فرشاد

مدافع راست شوت‌زن مس رفسنحان مطمئنا با توجه به وضعیت زمین چمن حافظیه، با ماموریت ویژه‌ای مقابل فجر به میدان خواهد رفت.

حافظیه و نیاز مس به شوت‌های فرشاد

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 4 پیروزی پیاپی و صعود به جمع مدعیان بالانشین جدول، شاگردان محمد ربیعی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران باید در حافظیه شیراز مقابل فجرسپاسی به میدان بروند؛ وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه برای تیم‌های مدعی نیز در هفته‌های اخیر دردسرساز بوده و مطمئنا مسی‌ها از این قاعده مستثنی نیستند.

 

با توجه به کیفیت زمین چمن و ناتوانی در انجام کارهای ترکیبی برای رسیدن به گل، یکی از راه‌های رسیدن به گل می‌تواند استفاده از شوت‌های پشت محوطه باشد؛ مهارتی که فرشاد محمدی‌مهر مدافع  راست مسی‌ها به خوبی از آن برخوردار است و می‌تواند دیدار با فجر، فرصت خوبی برای طلسم‌شکنی او باشد.

 

1673762

 

محمدی‌مهر فصل گذشته در لباس ذوب‌آهن، 4 بار موفق به گلزنی شد که هر 4 گل او به شکلی دیدنی و تماشایی از روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور به ثمر رسید اما این مدافع 27 ساله و باتجربه در لیگ بیست و یکم هنوز با پیراهن مس رفسنجان موفق به گلزنی نشده است.

 

باید دید روز چهارشنبه در حافظیه شیراز، مس با تکیه بر قدرت شوت‌زنی بالای محمدی‌مهر موفق به گلزنی و رسیدن به پنجمین برد پیاپی خواهد شد و طلسم گل‌نزدن‌های مدافع راست مس در فصل جدید خواهد شکست یا خیر.

 

عکس ار: علی خدایی

دیدگاه‌ها