کد خبر : 1797937 | 22 آذر 1400 ساعت 14:00 | 45.8K بازدید | 11 دیدگاه

رسمی؛ اولین بازی دنی آلوز برای بارسلونا (عکس)

دنی آلوز برای جام مارادونا و بازی برابر بوکا در فهرست بارسا قرار گرفت و فردا در ترکیب تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بحرانی ترین روزهای چند دهه اخیر خود قرار دارد و پس از تساوی روز گذشته در زمین اوساسونا، فاصله اش با رئال صدرنشین به 18 امتیاز افزایش یافت ضمن اینکه یک بازی عقب افتاده برابر سویا نیز باید برگزار کند.

آبی اناری ها پس از شکست سنگین از بایرن با لیگ قهرمانان نیز وداع گفتند و امروز حریف شان در پلی آف لیگ اروپا مشخص می شود.

 

 

1673662

 

 

بارسا هفته بعد در لالیگا باید به مصاف الچه برود اما پیش از این بازی باید به ریاض عربستان برود تا فردا در مصاف با بوکاجونیورز جام مارادونا را برگزار کند. دیداری برای یادبود اسطوره فوتبال دنیا دیه گو مارادونا که سال گذشته از دنیا رفت. مارادونا در دوران فوتبالش پیراهن هر دو تیم را به تن کرده بود.

 

 

1673663

 

 

ژاوی هرناندز فهرست تیمش برای بازی با بوکا را اعلام کرد که در آن نام دنی آلوز نیز دیده می شود. ستاره برزیلی که چند هفته پیش رسما به بارسلونا بازگشت، تا دوم ژانویه و بازی با مایورکا قادر به همراهی بارسا نیست ولی در بازی دوستانه برابر بوکا مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت و در فهرست نیز قرار گرفته است.

در این فهرست اما سرجی روبرتو، دیپای، پدری، آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو و مارتین برایثویت به دلیل مصدومیت و بیماری غایب هستند.

گییم هایمه، ماتئوس، میکل مارمول، کوماس، آلوارو سانز، الیاس و ژوتگلا از تیم های پایه بارسا نیز به ریاض خواهند رفت. تمرین امروز بارسا ساعت 20 خواهد بود و ژاوی 45 دقیقه زودتر در نشستی خبری شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها