کد خبر : 1797978 | 22 آذر 1400 ساعت 16:45 | 64.6K بازدید | 36 دیدگاه

این غیرمنصفانه است

مارکا: نارضایتی شدید رئال از تکرار قرعه‌کشی

باشگاه رئال مادرید از اشتباه رخ داده هنگام قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ضرر دید.

مارکا: نارضایتی شدید رئال از تکرار قرعه‌کشی

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021 از ساعت 14:30 امروز در مقر اتحادیه فوتبال اروپا واقع در شهر نیون سوئیس برگزار شد و 16 تیم راه‌یافته به این مرحله رقبای خود را شناختند اما بروز یک اشتباه عجیب این قرعه‌کشی را ابطلال کرد.

 

 

1673733

 

 

یوفا با انتشار بیانیه‌ای رسمی در این زمینه اعلام کرد:« به دنبال یک مشکل فنی در نرم‌افزار ارائه دهنده خدمات خارجی که به مسئولان قرعه‌کشی دستور می‌دهد کدام تیم‌ها واجد شرایط بازی با یکدیگر هستند، در قرعه کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک خطای اساسی رخ داد. در نتیجه قرعه‌کشی باطل اعلام شد و به طور کامل در ساعت 15 امروز به وقت اروپای مرکزی (17:30 به وقت تهران) دوباره انجام خواهد شد.»

 

در جریان این قرعه‌کشی پس از بیرون آمدن گوی ویارئال از گلدان مربوطه به عنوان بازی دوم، گوی منچستریونایتد به اشتباه به عنوان حریف این تیم اسپانیایی از گلدان مربوطه‌اش بیرون آمد. پس از اینکه مسئولان برگزاری این قرعه‌کشی متوجه شدند که این دو تیم به دلیل همگروهی بودن‌شان در مرحله گروهی نمی‌توانند در این مرحله به هم بخوردند، گوی منچستریونایتد را به جای اینکه به گلدان مربوطه بازگردانند، روی میز قرعه‌کشی گذاشتند.

 

 

1637389

 

 

در ادامه منچسترسیتی حریف ویارئال شد و در قرعه بعدی به عنوان بازی سوم اتلتیکومادرید از گلدان خارج شد و مسئولان برگزاری قرعه‌کشی در حالی بایرن مونیخ را به عنوان حریف روخی‌بلانکو از گلدان بیرون کشیدند که باید گوی منچستریونایتد هم در این گلدان بود اما بر اساس اشتباه صورت گرفته گوی این تیم انگلیسی به جای گلدان، روی میز بود.

 

 

1656106

 

 

پس از شنیده شدن شایعات تکرار قرعه کشی باشگاه رئال مادرید که به بنفیکا برخورد کرده بود، درخواست کرد که در صورت رسمی شدن این اتفاق، قرعه کشی از زمان بروز اشتباه تکرار شود و به این ترتیب دیدار رئال-بنفیکا بر قوت خود باقی بماند اما در نهایت یوفا این درخواست را رد کرد و اعلام شد که قرعه کشی به طور کامل از ابتدا انجام خواهد شد.

طبق ادعای مارکا، سران رئال به شدت از این تصمیم ناراحت هستند و اعتراض خود را به یوفا نیز ارائه داده اند اما طبعا ثمری نخواهد داشت و باشگاه مادریدی در نهایت باید این تصمیم را قبول کند.

دیدگاه‌ها