کد خبر : 1797982 | 22 آذر 1400 ساعت 17:00 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

خیبر – ملوان؛ حساس و شاید هم جنجالی

خیبر خرم آباد – ملوان بدون شک برگزار کننده یکی از دیدارهای حساس هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهند بود.

خیبر – ملوان؛ حساس و شاید هم جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت این بازی تنها به خاطر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی نیست. جدال دو تیم در فصل گذشته حواشی زیادی به همراه داشت که مصاحبه آتشین از سوی مازیار زارع بعد از شکست خانگی در برابر خیبر خرم آباد محرومیت وی  را به همراه داشت.

در حال حاضر ملوان با 19 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به صدرنشین تیم دوم جدول به حساب می آید. اما خیبر خرم آباد 4 امتیاز کمتر اندوخته و به همین بهانه تیم چهارم جدول به حساب می آید. البته که پیروزی خانگی خیبر این تیم را به یک امتیازی ملوان خواهد رسید و این حساسیت بازی را دو چندان کرده است.

 

فصل گذشته و به دنبال شکست خانگی ملوان در برابر خیبر خرم آباد مازیار زارع به شدت به قضاوت اشکان خورشیدی داور بازی معترض شد و معتقد بود که اشکان خورشیدی در دو صحنه می توانست به سود ملوان پنالتی اعلام کند اما از کنار این صحنه ها به آسانی گذشت. یکی دیگر از موضوعاتی که سبب شد مازیار زارع مصاحبه تندی بعد از بازی علیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام دهد اعلام محرومیت سهیل فداکار بازیکن این تیم پیش از بازی با خیبر خرم آباد بود. سهیل فداکار در روزهایی که بازی های بدون حضور تماشاگر برگزار می شد به دلیل تحریک از همراهی ملوان محروم شد و مصاف با خیبر خرم آباد را از دست داد.

 

نکته جالب اینکه فصل گذشته تیم های ملوان و خیبر در چارچوب جام حذفی هم به مصاف هم  رفتند که در این بازی ملوان در ضربات پنالتی خیبر خرم آباد را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی بازی ها حریف فولاد شد.

 

سرمربی تیم ملوان فصل گذشته در بخشی هایی از مصاحبه اش سازمان لیگ را متهم به جانبداری از تیم خیبر خرم آباد کرد و این ادعا از سوی یکی دو باشگاه دیگر هم تکرار شد که واکنش شدید عبدالله ویسی را به همراه داشت در حالی که در پایان فصل این تیم خیبر خرم آباد نبود که به لیگ برتر صعود کرد. دو تیم این فصل بازی رفت را در شرایطی در خرم آباد برگزار می کنند که هر دو تیم مدعی صعود هستند. ملوان امتیازات بیشتری اندوخته است و اگر فردا در خرم آباد به سه امتیاز بازی دست پیدا کند یک گام جدی به سوی صعود به لیگ برتر خواهد برداشت چرا که چنین بازی هایی 6 امتیازی است.

دیدگاه‌ها