کد خبر : 1798000 | 22 آذر 1400 ساعت 18:37 | 306.3K بازدید | 69 دیدگاه

تبعات یک اتفاق عجیب؛

بازنده‌های فجیع تکرار قرعه‌کشی لیگ قهرمانان!

برگزاری دوباره مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، بیش از همه به ضرر رئال مادرید و اینترمیلان تمام شد.

بازنده‌های فجیع تکرار قرعه‌کشی لیگ قهرمانان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه رسانه ها و فضای مجازی مملو شده بود از عکس های تقابل مسی و رونالدو و خیلی ها آن را آخرین نبرد دو فوق ستاره قرن بیست و یکم نامگذاری کرده بودند و گرافیست های وب سایت های ورزشی به سرعت در پی تصویرسازی این دو در کنار هم بودند، اما اشتباه عجیب در لحظه قرعه کشی تمام ذوق و شوق فوتبالدوستان برای تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بر باد داد.

 

در هنگام قرعه کشی نخست که ظهر امروز برگزار شد، پس از آنکه نام ویارئال از گلدان تیم های دوم خارج شد، ناگهان آندره آرشاوین ستاره سابق آرسنال و تیم ملی روسیه نام منچستریونایتد را از گلدان تیم های نخست بیرون آورد. اتفاقی که نباید رخ می داد چرا که دو تیم در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه بودند. در ادامه و برای اصلاح این اشتباه آرشاوین نام منچسترسیتی را از گلدان خارج کرد ولی مسئول برگزار کننده قرعه کشی فراموش کرد که باید نام منچستر یونایتد را به گلدان خودش برگرداند و این مسئله باعث شد تا در زمان قرعه کشی حریف اتلتیکو، نام یونایتد بین گوی های قرعه کشی وجود نداشته باشد در نتیجه مراسم با دخالت رئیس یوفا دوباره برگزار شد.

 

1673764

 

این تصویر قرعه کشی نخست است که رئال می بایست به مصاف بنفیکا می رفت و آژاکس، حریف اینتر بود. ولی حالا همه چیز تغییر کرده است.

 

در حالیکه بسیاری از تیم ها از جمله اینترمیلان، رئال مادرید و لیورپول از قرعه خود رضایت داشتند، اما برگزاری دوباره این مراسم به هیچ وجه به سود آنها نبود چرا که قرعه های سخت و دشواری برای این تیم ها از گوی درآمد و شاید بازنده اصلی برگزاری دوباره مراسم قرعه کشی رئال مادرید باشد چرا که آنها اکنون به جای بنفیکا باید به مصاف پاریس و لشگری از ستاره هایش بروند.

 

پس از اینکه زمزمه های برگزاری دوباره مراسم قرعه کشی توسط یوفا به گوش رسید، رئال مادرید به عنوان نخستین تیم معترض اعلام کرد که باید نام آنها و رقیبشان یعنی بنفیکا در مراسم قرعه کشی وجود نداشته باشد چرا که تا زمان مشخص شدن حریف قوی های سفید، هیچ اشتباهی در فرآیند برگزاری مراسم رخ نداده بود. درخواستی که از سوی یوفا رد شد و نام رئال مادرید نیز در میان تیم های حاضر در مراسم قرعه کشی حضور پیدا کرد.

 

شاگردان آنچلوتی که در قرعه کشی نخست رقیب آسان تری داشتند، حالا به جای بنفیکا می بایست به مصاف پاریس سن ژرمن بروند. بازگشت لیونل مسی و سرخیو راموس به سانتیاگو برنابئو یکی از اتفاقات عجیب فوتبالی است. دو بازیکنی که سالها در الکلاسیکو اسپانیا روبروی هم ایستاده بودند، حالا در لباس یک تیم و با یک هدف که شکست دادن تیم آنجلوتی است، به مادرید برمیگردند.

 

پاریس نیز در این قرعه کشی ضرر بزرگی را متحمل شد. به طور قطع پوچتینو دیدار با منچستر را به تقابل با رئال مادرید ترجیح می داد. آنها در مرحله اول باید به مصاف شیاطین سرخ می رفتند ولی اکنون رئال در انتظار آنهاست. هر چند به هم خوردن دوئل رونالدو و مسی یک ضدحال بزرگ محسوب می شود ولی بازگشت مسی به مادرید و نبرد دوباره با رئالی ها از نکات جالب توجه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

 

از دیگر تیم هایی که اصطلاحا در قرعه کشی دوم به شکل فجیعی متضرر شد، اینترمیلان است. حداقل روی کاغذ از میان 8 تیم سرگروه، لیل فرانسه و آژاکس هلند نسبت به سایرین قرعه مناسب تری برای تیم هایی مانند اینتر بودند که به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرده بودند. شاگردان اینزاگی در قرعه نخست می بایست به مصاف آژاکس می رفتند. قرعه ای مناسب که رضایت نراتزوری را نیز در پی داشت اما در برگزاری دوباره مراسم، آنها باید با لیورپول قدرتمند و آماده دیدار کنند. قطعا لیورپول یکی از چند قرعه سخت و دشواری بود که اینتری ها تمایلی به رویارویی با آن نداشتند ولی این اتفاق رخ داد و یورگن کلوپ و محمد صلاح در انتظار آبی و مشکی های میلان خواهند بود.

 

سالزبورگ را می توان بدشانس ترین تیم قرعه کشی لقب داد. آنها در مرحله اول به لیورپول خوردند و حالا در قرعه کشی دوباره باید به مصاف بایرن مونیخ بروند. دو قرعه سخت و دشوار برای این تیم اتریشی که باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شده است.

 

1673765

 

این قرعه کشی برای پاریسی ها تفاوت چندانی نکرد فقط درجه سختی آن کمی بیشتر شد. شاهد تقابل مسی و رونالدو نخواهیم بود ولی PSG با ستاره هایش از جمله مسی و راموس راهی سانتیاگو برنابئو می شود. اینتر و لیورپول نیز از آن دیدارهای فوق العاده مهم این مرحله است.

 

چلسی را می توان خوش شانس ترین تیم قرعه کشی امروز دانست. شاگردان توخل در هر دو مراسمی که برگزار شد به لیل فرانسه خوردند. قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه اصلا وضعیت خوبی در لیگ این کشور ندارد و به نظر می رسد روی کاغذ شانس چلسی برای صعود بسیار بیشتر از حریف خود است. نباید از بخت خوب گواردیولا نیز به راحتی گذشت. آنها ابتدا باید به مصاف ویارئال می رفتند و در قرعه کشی دوباره اسپورتینگ حریف سیتی شد. در هر دو مرحله، قرعه های مناسبی به تیم پپ رسید.


یوونتوس نیز تقریبا از تیم های خوش شانس قرعه کشی بود. آنها ابتدا به اسپورتینگ لیسبون خوردند و در قرعه کشی اصلی ویارئال حریف آنها شد. بنفیکا نیز قرعه بسیار بهتری نسبت به مرحله اول نصیبش شد. آنها از شر دیدار با رئال مادرید فرار کردند و اکنون آژاکس آماده تقابل با این تیم پرتغالی است. قرعه های سخت اتلتیکو نیز در نوع خود جالب است. حریف اول آنها بایرن بود ولی اکنون باید با منچستر یونایتد دیدار کنند. هر چند که قطعا سیمئونه از قرعه کنونی نسبت به حریف ظهر امروزش رضایت بیشتری دارد.

دیدگاه‌ها