کد خبر : 1798105 | 23 آذر 1400 ساعت 11:49 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

عاشوری: شخصیت تیمی گل‌گهر برای برد شکل گرفته

هافبک گل گهر مدعی است تیمش از شخصیت برتری جویی خوبی در این فصل برخوردار است که آنها را به سمت برد پیش می‌برد.

عاشوری: شخصیت تیمی گل‌گهر برای برد شکل گرفته

به گزارش "ورزش سه"، نوید عاشوری هافبک گل گهر سیرجان درباره برتری هفته گذشته تیمش برابر پدیده مشهد گفت: در بازی با شهرخودرو چندان خوب عمل نکردیم و رو غافلگیری گل خوردیم اما در ادامه شخصیت تیم ما باعث شد بتوانیم خیلی زود به بازی برگردیم و بتوانیم برنده شویم. شهرخودرو تیم خوبی است و تعجب می‌کنم که چگونه تا الا نتوانسته است نتیجه بگیرد، بازی سختی مقابل این تیم داشتیم و خدا را شکر موفق شدیم یک سه امتیاز ارزشمند را از این بازی کسب کنیم.

 

وی در مورد تغییر و تحولاتی که در این تیم ایجاد شده است گفت: تقریبا شاکله اصلی تیم حفظ شده است. اما چند بازیکن خوب و با کیفیت جایگزین بازیکنانی شده‌اند که از گل گهر جداشدند و این چند تغییر مستلزم این بود تا به تیم زمان داده شود تا به هماهنگی کامل برسیم و مطمئن هستم با توجه به اینکه تیم ما به دنبال ارائه فوتبال تماشاگر پسند است رفته رفته بهتر و بهتر خواهیم شد همانگونه که نتایج این چند هفته اخیر این موضوع را به خوبی نشان داده است.

 

هافبک گل گهر در مورد صدرنشینی این تیم گفت: این خیلی اتفاق خوبی است و ما مزد زحمات خود را با صدرنشینی به خوبی گرفته ایم اما این پایان کار ما نیست و هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ در پیش رو داریم. باید بازی به بازی پیش برویم و حساب شده بازی کنیم تا در پایان بتوانیم در جایگاهی قرار بگیریم که در شان مردم سیرجان و نام گل گهر باشد.

 

عاشوری در مورد اینکه با توجه به نتایج این تیم حالا توقعات از گل گهر بالا رفته است گفت: به هر حال هر تیم در ابتدایی فصل برای حضور در مسابقات لیگ برتر هدف گذاری کرده است و قطعا برنامه دارد. ما سعی میکنیم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم و بازی به بازی بهتر و بهتر شویم. امیدوارم که در آخر فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.

 

وی در پایان در خصوص بازی گل گهر برابر فولاد خوزستان می گوید: فولاد تیم سخت کوش و خوبی است و با تغییراتی که در این تیم ایجاد شده است این تیم توانسته نتایج خوبی بگیرد و به طور حتم ما کار سختی را در برابر این تیم خواهیم داشت اما امیدوار هستم بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کنیم تا به عملکرد خوب خود ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها