کد خبر : 1798107 | 23 آذر 1400 ساعت 11:51 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاف صنعت نفت و شهر خودرو؛

منصوریان - سیدعباسی؛ تقابل غیرمنتظره هفته

با توجه به عدم توافق نهایی با مربی خارجی، قطعا سکاندار فردای شهر خودرو مقابل صنعت نفت یک مربی ایرانی خواهد بود.

منصوریان - سیدعباسی؛ تقابل غیرمنتظره هفته

به گزارش "ورزش سه" علی‌رغم پیگیری مدیران شهر خودرو برای امضای قرارداد با مربی خارجی و استفان کوزین، اما هنوز مذاکرات به سرانجام نرسیده و در صورت وصول موفقیت در مذاکرات و انعقاد قرارداد هم بدون‌شک کارت مربیگری در فاصله 24 ساعت صادر نخواهد شد تا شهر خودرو با سرمربی موقت در هفته دهم در لیگ برتر حضور پیدا کند.

 

قرمز و مشکی‌پوشان مشهدی فردا باید در آبادان به مصاف صنعت نفت بروند، تقابل دو تیم بحران‌زده که برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز نیاز مبرمی دارند؛ با این‌حال و با توجه به جدایی میثاقیان و عدم توافق با مربی خارجی، سید داوود سیدعباسی سرمربی موقت شهر خودرو خواهد بود.

 

البته که اگر توافق با مربی خارجی انجام نشود، حضور سیدعباسی روی نیمکت شهر خودرو نهایی می‌شود و او سکاندار مشهدی‌ها در ادامه فصل خواهد بود.

 

با این وصف، فردا در ورزشگاه تختی آبادان دو مربی استقلالی مصاف حیثیتی خواهند داشت؛ علیرضا منصوریان و سید داوود سیدعباسی. منصوریان از 9 بازی گذشته در آبادان 6 امتیاز به دست آورده و تیمش در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد و مطمئنا رویارویی غیرمنتظره این دو سرمربی استقلالی یکی از مسابقات جذاب هفته را رقم می‌زند، به ویژه آن‌که دو تیم برای رسیدن به 3 امتیاز نجات‌بخش خود را به آب و آتش خواهند زد.

دیدگاه‌ها